برانکو: حرف تراکتوری‌ها توهین و تحقیر بازیکنانم است


اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی, برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنامه بازی‌ها به اوج فشردگی رسیده و چهار بازی مهم پیش‌روی این تیم است.

 به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین روز سه‌شنبه تیمش اظهار کرد: در تمرین امروز فقط ربیع‌خواه حضور نداشت. البته سید جلال حسینی به خاطر یک مقدار گرفتگی در ناحیه پا از تمرین بیرون رفت که این کار او با توجه به تجربه بالایش برای پیشگیری از مصدومیت بود. در کل همه بازیکنان سالم و سلامت هستند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: می‌دانیم تیم حریف با حداکثر انگیزه به تهران می‌آید. ما برای آن‌ها احترام قائلیم ولی می‌دانیم این بازی چقدر مهم است. الان برنامه بازی‌ها به اوج فشردگی رسیده و چهار بازی مهم مقابل تراکتورسازی، استقلال، الهلال و سپاهان داریم.

 

برانکو در ادامه درباره صحبت‌هایی که در روزهای اخیر از سوی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده و فدراسیون را به این متهم کرده که می‌خواهد پرسپولیس را قهرمان کند اظهار کرد: اگر درست فهمیده باشم، این حرف‌ها یعنی ما بدون داشتن استحقاق صدرنشین شده باشیم. یعنی آیا من یا طاهری مقصریم که تراکتورسازی پنالتی‌اش برابر ماشین‌سازی را گل نکرد؟ این حرف‌ها به بازیکنان من انگیزه مضاعف می‌دهد.

 

او ادامه داد: در دو، سه سال اخیر کدام تیم بهتر، باکیفیت‌تر و مطمئن‌تر از پرسپولیس بازی کرده است؟ این حرف‌ها توهین به بازیکنان من و تحقیر آن‌هاست. آن‌ها به هر کجا که رسیده‌اند با تلاش و تمرین رسیده‌اند. امروز تمرین ما دو ساعت طول کشید و این پارتی بازیکنان من است؛ کار، کار و کار. شما تمام بازی‌های ما را آنالیز کنید و بگویید داوران چه سوت‌هایی به نفع ما زده‌اند؟ حتی می‌توانید اوت‌هایی را که به نفع ما گرفته‌اند بشمارید.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره احتمال پیوستن روزبه‌ چشمی به این تیم گفت: بارها گفته‌ام که درباره اسم‌ها حرف نمی‌زنم. اگر کسی را به تیم آوردیم و حضورش قطعی شد، نام می‌بریم. چشمی بازیکن خوبی است و قبل از اینکه مصدوم شود بهترین بازیکن استقلال بود. او کاپیتان تیم ملی امید هم بوده و چشم‌انداز بزرگی پیش رویش است.

 

برانکو ایوانکوویچ درباره مشکلات داوری در چند هفته اخیر لیگ برتر عنوان کرد: من نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. تمام تمرکزم را روی کار بازیکنانم گذاشته‌ام. می‌دانم داوران نیت خیر دارند اما باید بدانند ما خوب حس می‌کنیم وقتی بخواهند به نفع تیمی سوت بزنند؛ آن وقت است که ناراحتی به وجود می‌آید.

 

او در پاسخ به این سوال که امکان دارد در چند روز باقی مانده فصل نقل و انتقالات بازیکن دیگری بگیرند؟ گفت: این اطلاعات را به موقع و وقتی اتفاقی بیفتد دریافت خواهید کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تاکتیک تیمش مقابل تراکتورسازی بیان کرد:‌ بازی تهاجمی در دستور کار ماست و محکم بازی می‌کنیم تا هیچ خساستی در کار ما نباشد. تمام تلاش‌مان را در زمین می‌گذاریم و هدف اصلی‌مان در حال حاضر بازی با تراکتورسازی است و پس از آن به داربی پایتخت فکر می‌کنیم.

 

برانکو با تاکید بر این که وجود چند محروم در ترکیب تراکتورسازی دلیل بر ضعیف بودن این تیم مقابل پرسپولیس نیست، گفت: آن‌ها آقایی که ملی‌پوش است را در اختیار دارند. هم‌چنین نوراللهی، بنگر، محمد نوری و کرار جاسم را در اختیار دارند و تیم قوی‌ای هستند. طبیعی است چند بازیکن اصلی آن‌ها مثل ایران‌پوریان و کیانی در بازی با پرسپولیس حاضر نباشند. باید به این نکته توجه کنیم که آن‌ها در بازی با استقلال حمایت قاطع هواداران‌شان را در اختیار داشتند و توانستند این تیم را شکست دهند.

 

برانکو درباره جدایی آرام طبع از پرسپولیس هم گفت: مخالفتی با او ندارم. او یک بازیکن کاملا حرفه‌یی است. او 10 سال در لیگ برتر فیکس بوده و برایش راحت نبود که روی نیمکت بنشیند. او انتظار داشت در پرسپولیس هم فیکس باشد. ربیع‌خواه از شانس خود برای رسیدن به ترکیب اصلی استفاده کرد اما این فرصت برای آرام طبع پیش نیامد. او تصمیم گرفت از تیم برود و با هم به توافق رسیدیم.