شهرام ناظری: تلویزیون آثارم رابدون قراردادپخش نکند/نخواستم آمریکا وفرانسه بروم


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شهرام ناظری به پخش آثارش در صدا و سیما بدون دادن حق و حقوش و بدون اینکه قراردادی به وی داشته باشند اعتراض کرد.

به گزارش مهر، شهرام ناظری عصر امروز یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی اقوام ایرانی که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل در کرمانشاه برای من خیلی ارزشمند است گرچه ما هنرمندها عادت نداریم از ما تجلیل شود.

 

ناظری افزود: البته دوست داشتم اگر قرار بود از من تجلیل شود بهتر از اینها و با برنامه ریزی منسجم تری باشد و دقت بیشتری کنند.

 

وی با اشاره به حضور برخی اساتید موسیقی در این مراسم گفت: اگر می دانستم این بزرگواران برای تجلیل از من آمده اند به آنها زحمت نمی دادم و بهتر بود از تخصص آنها استفاده کنیم.

 

ناظری افزود: اینکه نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه را به من بدهند برای من ارزشمند است و مهمترین جایزه زندگی من می شود اما امیدوارم به هنرمندان و افرادی مثل محمد رضا درویشی جایزه فرهنگ و هنر ایران را بدهند.

 

وی در پاسخ به درخواستی برای اجرای زنده یک قطعه آواز گفت: اگر قول بدهند تلویزیون پخش نکند می خوانم. اصلا اگر می دانستم صدا وسیما پخش می کند نمی آمدم.

 

هنرمند موسیقی سنتی ادامه داد: برخی از هنرمندان و امثال من امروز از خانه اصلی خود که صدا و سیما باشد محرومند. صدا و سیما سالهاست آثار مرا پخش می کند بدون اینکه بگویند حق و حقوق مرا بدهند و با من قرار دادی ببندند.

 

ناظری در پایان گفت: اینکه من امکانات زیادی در اختیار دارم و می توانستم بروم فرانسه و آمریکا ولی نرفتم خیلی مهم است.