«لیسانسه‌ها» به میدان قزوین رسید


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تصویربرداری فصل دوم «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت در میدان قزوین پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، فصل دوم «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و به تهیه‌کنندگی رضا جودی در لوکیشن منزل مازیار در میدان قزوین پیگیری می‌شود.

 

‎سریال «لیسانسه‌ها» که مدتی است پخش فصل اول آن به پایان رسیده است، این روزها در میدان قزوین منزل مازیار و دندان‌پزشکی و استخر پیگیری می‌شود و پس از آن گروه در لوکیشن اصلی در مرزداران مستقر می‌شوند.

 

‎در کنار بازیگران اصلی این سریال، نیلوفر هوشمند در نقش نرگس و سوگل غلاتیان در نقش لاله به این سریال اضافه شده‌اند و چند روزی است مقابل دوربین صحت رفته‌اند.

 

‎فصل دوم «لیسانسه‌ها» سال 96 و احتمالا پس از ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

 

صحت در این مجموعه‌ طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت‌ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

 

‎بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» عبارتند از امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی.