"وبانک" زمان عرضه ۳۵ درصد"بترانس" را مشخص کرد/ نقد ۸۵۸ میلیارد تومان - شرکت ایران ترانسفو مهدی مومنی طاهری تاریخ تولد

برگزیده ها گروه توسعه ملی زمان عرضه بلوک ۳۵ درصدی و حداقل ۸۵۸ میلیارد تومانی ایران ترانسفو را اعلام کرد تا درصورت وجود مشتری از ترکیب سهامداری آن خارج شود. شرکت ایران ترانسفو مهدی مومنی طاهری تاریخ تولد

شرکت ایران ترانسفو مهدی مومنی طاهری تاریخ تولد

برگزیده ها: "وبانک" زمان عرضه ۳۵ درصد"بترانس" را مشخص کرد/ نقد ۸۵۸ میلیارد تومان

به گزارش بولتن نیوز ، شرکت 150 میلیارد تومانی ایران ترانسفو سال گذشته دارای حاشیه های مدیریتی، بدهی سهامدار قبلی یعنی سینا فرایند نیرو به سازمان خصوصی سازی، چندین عرضه و یک انصراف برای بلوک 28 درصدی، نوسان قیمت سهام و... بود و بعد از ماه ها کش و قوس ، بلوک ۲۸.۳۸ درصدی آن 26 مرداد سال گذشته توسط شرکت صنعت و تجارت آداک خریداری شد.

در مجمع فوق العاده شهریور سال گذشته هم دو شرکت وابسته به بانک ملی یعنی گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی به همراه امین توان آفرین ساز در هیات مدیره "بترانس" تثبیت و شرکت صنعت و تجارت آداک و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) وارد هیات مدیره شدند.

به گزارش برگزیده ها حال بعد از حدود 8 ماه از آن تاریخ ، گروه توسعه ملی که مالک 35.13 درصد سهام "بترانس" هست تصمیم به واگذاری و خروج از ترکیب سهامداری ایران ترانسفو گرفته است.

به این ترتیب، قرار است 20 اردیبهشت 526 میلیون و 923 هزار و 239 سهم "بترانس" به قیمت پایه هر سهم 1630 تومان و به صورت نقد روانه میز فروش شود. در صورت انجام این معامله حداقل 858 میلیارد تومانی، "وبانک" از ترکیب سهامداری آن خارج خواهد شد.

قیمت هر سهم ایران ترانسفو طی سال جاری با 11 درصد کاهش از 1538 به 1363 تومان دیروز رسیده و باید منتظر ماند و دید بلوک مدیریتی آن آیا توسط فرد یا گروهی خریداری می شود؟

منبع:بورس پرس


,