عالیشاه، نوراللهی و بیک‌زاده حق بازی برابر پرسپولیس را ندارند


اخبار,اخبار ورزشی ئنتایج مسابقات,تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حق استفاده از بازیکنان جدیدش را در بازی های آینده ندارد.

به گزارش مهر، احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در رابطه با ممنوعیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی گفت: این موضوع به خاطر شکایت بازیکن پیشین این تیم «حمزه یونس» بازیکن تونسی بود که فیفا رای خود را در رابطه با این پرونده صادر کرد.

 

وی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی ۲۱ روز وقت داشت تا به دادگاه cas اعتراض کند که این کار را انجام نداد و پس از آن این باشگاه طبق رای صادره از سوی فیفا از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد.

 

براتی در رابطه با اینکه تکلیف بازی های گذشته این تیم که از بازیکنان جدید استفاده کرده است چه می شود گفت: باشگاه های ذینفع ظرف دو ساعت پس از بازی مهلت داشتند که به این موضوع اعتراض کنند که هیچ اعتراضی از سوی تیم‌های دیگر صورت نگرفته، چرا که آنها مطلع نبودند. از طرفی دیگر  فدراسیون با فیفا در حال انجام نامه نگاری­ های لازم است تا در نهایت چه تصمیمی اتخاذ شود.

 

وی در مورد اینکه بازیکنان جدید تراکتورسازی می توانند در دیدارهای آینده برای این تیم بازی کنند گفت: امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک زاده نمی توانند برای تیمشان بازی کنند.

 

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که مقصر این ماجرا کیست؟ گفت: به واسطه تغییراتی که در سازمان لیگ رخ داده، فدراسیون فوتبال نامه‌ای را ارسال کرده و مسئول وقت سازمان لیگ پس از آن بازنشسته شده است. البته فرد جدیدی که این مسئولیت را هم بر عهده گرفته از این ماجرا مطلع نبوده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شکایت‌های فیفا، موضوع و شکایت بین‌المللی است و به مسائل داخلی مربوط نمی‌شود.