فاکس‌نیوز: پوتین قاتل است/ ترامپ: ما قاتل‌های زیادی داریم، ما بی گناه نیستیم!


اخبار  بین الملل ,خبرهای  بین الملل,ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از حمایت خود از رابطه با مسکو دفاع و بار دیگر از 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه تمجید کرد و گفت: به پوتین احترام می گذارم اما بدین معنی نیست که با او همراه باشم.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بخش هایی از مصاحبه اختصاصی خود با رئیس جمهوری آمریکا را پخش کرد و گزارش داد ترامپ دراین مصاحبه بار دیگر از پوتین تمجید کرد.

 

'بیل اوریلی' (Bill O'Reilly) مجری فاکس نیوز از رئیس جمهوری آمریکا پرسید آیا شما از پوتین مامور سابق 'کا.گ.ب' تمجید می کنید و وی را قابل احترام می دانید؟

ترامپ پاسخ داد: من به او (پوتین) احترام می گذارم، اما برای افراد زیادی احترام قائلم، و این بدین معنی نسیت که من با او همراه باشم.

 

وی گفت که از هرگونه کمک و یاری از سوی روسیه در جنگ علیه گروه تکفیری – تروریستی داعش قدر دانی می کند .

 

رئیس جمهوری آمریکا افزود: او (پوتین) رهبر کشورش است و من می گویم بهتر است که با روسیه همراه شد تا اینکه این کار را نکرد. اگر روسیه در جنگ علیه داعش به ما کمک کند که جنگ بزرگی است و «تروریست های اسلامی» در همه جای دنیا هستند، یک جنگ بزرگ است، چیز خوبی است، من با آنها (روسیه) همراه شوم، نظری ندارم.

 

مجری فاکس نیوز خطاب به ترامپ گفت: اما پوتین یک قاتل است.

 

ترامپ پاسخ داد: قاتلان زیادی هستند، ما قاتل های زیادی داریم، چرا شما فکر می کنید کشور ما بی گناه است؟

شبکه تلویزیونی سی ان ان ضمن پوشش این بخش از مصاحبه رئیس جمهوری آمریکا با شبکه فاکس نیوز گزارش داد این مصاحبه که روز گذشته (شنبه) انجام شد، قراراست امروز یکشنبه بطور کامل پخش شود.