وزیر بهداشت: در دولت دوازدهم یار آقای روحانی خواهم بود


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حسن قاضی زاده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت دوازدهم نیز یار آقای دکتر روحانی خواهم بود و تداوم طرح تحول سلامت را پیگیری خواهم کرد.

 به گزارش ایرنا ، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر جمعه که برای افتتاح 6 طرح بهداشتی و درمانی به استان سمنان سفرکرده است ، در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: یکی از اولویت های دولت دوازدهم ادامه طرح تحول سلامت خواهد بود.

 

وی به وعده رییس جمهوری مبنی بر تداوم طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت:‌تحقق برنامه های طرح تحول سلامت در کشور با کمک مسوولان ، نخبگان و استادان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدنی است.

 

قاضی زاده هاشمی گفت: برای افزایش سطح رفاه در جامعه نیازمند کمک همه قوای کشور هستیم ، بنابر این نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

 

وی ادامه داد:‌ اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیازمند همیاری و همدلی مردم و مسوولان است ، اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد.

 

وزیر بهداشت و درمان گفت: نباید با سخنرانی ها وحدت مردم را خدشه دار کنیم ، خدماتی که دولت تدبیر وامید انجام داده برای مردم ملموس است .

 

وی رفع مشکلات معیشت مردم را اولویت اصلی همه مسوولان خواند و گفت: رفع مشکلاتی که مردم با آن ها دست و پنجه نرم می کنند ، به جناح خاصی تعلق ندارد، بنابر این همه باید در این راه تلاش کنند.

 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مصادیق انقلابی گری در شرایط کنونی رفع مشکلات مردم و گام برداشتن برای کاهش آن هاست.

 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه خاطر داشتن استادان فرهیخته قادر است با دانشگاه های معتبر بین المللی رقابت کند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در سال های آینده تلاش خواهد شد، زیرساخت های بهداشتی روستاهای زیرپوشش این دانشگاه افزایش یابد تا مردم خدمات دولت دوازدهم را بهتر لمس کنند.

 

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر جمعه برای بهره برداری از 6 طرح درمانی و بهداشتی با هزینه 30 میلیارد تومان به استان سمنان سفر کرده است.

 

مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ،بهره برداری از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی - درمانی این بیمارستان، بهره برداری از بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار و اجرای مرحله چهارم هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) از طرح های قابل بهره برداری با حضور قاضی زاده هاشمی است.

 

23 میلیارد تومان از 30 میلیارد اعتبار طرح های قابل افتتاح در این دانشگاه مختص بخش جراحی قلب امام حسین(ع) شاهرود است که با 26تخت به بهره برداری می رسد.

 

بخش شیمی درمانی امام حسین(ع) نیز با زیربنای 307متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان دارای 12 تخت در یک طبقه است .

 

مرحله چهارم هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) نیز با 400 میلیون تومان اعتبار در زمینی به زیربنای 22 هزار متر مربع دیگر طرحی است که با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.

 

قاضی زاده هاشمی وزیر کابینه یازدهم تاکنون پنج مرتبه به شهرستان شاهرود سفر کرده است.

 

وزیر بهداشت برای بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی به شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان نیز سفر می کند.