بارسلونا با شکست اتلتیک در جایگاه دوم باقی ماند/ ادامه ناکامی‌های لیورپول


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بارسلونا با شکست اتلتیک در جایگاه دوم باقی ماند

بارسلونا با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو 45 امتیازی شد و در رتبه دوم لالیگا ماند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه در هفته بیست و یکم لالیگا در نوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو بود و توانست به راحتی حریفش را با سه گل شکست دهد.

 

نخستین موقعیت خطرناک را بازیکنان اتلتیک به دست آوردند. ضربه لوییس گارسیا تیرک دروازه بارسا را لرزاند. در ادامه قرمز و سفیدپوشان موقعیت خوب دیگری به دست آوردند که آن ضربه نیز به گل تبدیل نشد. با این حال آبی اناری‌ها به گل دست یافتند. پاکو آلکاسر با پاس نیمار توانست گل نخست بازی را در دقیقه 18 به ثمر برساند. اتلتیک به دنبال جبران گل بود اما این اتفاق نیفتاد. میزبان به یک ضربه آزاد دست پیدا کرد. لیونل مسی پشت این ضربه ایستاد و آن را به زیبایی از زاویه ای تقریبا بسته وارد دروازه اتلتیک کرد. نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع بارسا به پایان رسید.

 

در نیمه دوم تیم مهمان تلاش کرد اختلاف را کم کند اما حمله های این تیم بی تاثیر بود. در مقابل آبی اناری ها نیز موقعیت هایی ایجاد کردند و از حریف موفق تر بودند. الیکس ویدال توانست گل دیگری برای بارسلونا به ثمر برساند. این گل در دقیقه 67 به ثمر رسید. پس از این بازیکنان اتلتیک از به تساوی رساندن بازی ناامید شدند و بازی در میانه میدان پیگیری می شد. با این حال هر دو تیم گاهی موقعیت هایی داشتند که برای آبی اناری ها خطرناک تر بود.

 

بارسلونا با این پیروزی 45 امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند.

 

پیش از این دیدار مالاگا برابر اسپانیول قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

 

اتلتیکو مادرید دقایقی بعد به مصاف لگانس خواهد رفت و آخرین بازی امشب بین دو تیم والنسیا و ایبار برگزار خواهد شد.

 

----------------------

ادامه ناکامی‌های لیورپول؛ شکست شاگردان کلوپ

 

در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس 5 دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی لیورپول با 2 گل برابر هال‌سیتی تن به شکست داد تا نتایج ناامید کننده تیم کلوپ در دور برگشت لیگ جزیره ادامه داشته باشد.

 

لیورپول که در ورزشگاه خانگی هال سیتی به میدان رفت با دو گل تن به شکست داد تا برای پنجمین بازی پیاپی نتواند به پیروزی برسد و فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی زیاد شود.

 

در یکی دیگر از دیدارهای حساس اورتون توانست با نتیجه 6 بر سه برابر بورنموث به پیروزی برسد.

 

نتایج دیگر دیدارها:

 

وست برموویچ یک- استوک سیتی صفر

 

واتفورد 2- برنلی یک

 

ساوتهمپتون یک – وستهام 3

 

کریستال پالاس صفر- ساندرلند 4

 

در جدول رده‌بندی چلسی با 59 امتیاز در صدر قرار دارد. تاتنهام با یک بازی کمتر و 47 امتیاز در رده دوم است و آرسنال هم با 47 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم است.

 

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ جزیره امشب یک دیدار دیگر برگزار می شود که در آن تاتنهام از میدلزبورو پذیرایی می‌کند.