صعود دشوار منچستر یونایتد به فینال لیگ اروپا/ آژاکس فینالیست شد


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال منچستر یونایتد با وجود تساوی در دیدار برگشت مقابل سلتاویگو در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا به فینال این مسابقات صعود کرد.

به گزارش مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد و در پایان تیم های منچستر یونایتد و آژاکس جواز حضور در دیدار نهایی این مسابقات را کسب کردند.

 

تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف سلتاویگو اسپانیا رفت و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد. مروانه فلینی در دقیقه ۱۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کرد اما فاکوندو رونکاگلیا در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند. این بازیکن در دقیقه ۸۸ اخراج شد. اریک بیلی بازیکن یونایتد نیز بخاطر درگیری همزمان کارت قرمز دریافت کرد.

 

شاگردان مورینیو که در بازی رفت نیز پیروزی یک بر صفر را کسب کرده بودند در مجموع برتری ۲ بر یک را رقم زدند و به فینال صعود کردند.

 

در دیگر بازی تیم لیون فرانسه میزبان آژاکس هلند بود و این تیم را ۳ بر یک شکست داد. الکساندر لاکازت (۴۵ - پنالتی و ۴۶) و راچد قزال (۸۱) گل های لیون را به ثمر رساندند. برای تیم آژاکس نیز کسپر دالبرگ (۲۷) گلزنی کرد. نیک ویرگور از آژاکس در دقیقه ۸۴ این بازی اخراج شد.

 

تیم آژاکس در بازی رفت پیروزی ۴ بر یک را جشن گرفته بود و در مجموع ۵ بر ۴ پیروز شد تا حریف منچستر یونایتد در دیدار فینال شود.