واکنش قلعه‌نویی به اظهارات عابدینی/ لطفا بهانه را از ما بگیرید!


اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیر عابدینی چون در فدراسیون فوتبال مسئولیت اقتصادی دارد باید نگاه عدالت محور و ملی داشته باشد تا شک و شبهه‌ای ایجاد نشود..

 به گزارش مهر، بحث زمان بازی های پرسپولیس و تراکتورسازی این روزها با اعتراض مسئولان و مربیان تیم تراکتورسازی مواجه شده است. امیر قلعه نویی درخواست کرده بود بازی های پرسپولیس زودتر از تراکتورسازی برگزار شود. امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ و سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون هم به این صحبتها واکنش نشان داد و اعلام کرده بود تراکتورسازی بهانه می آورد و پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

 

قلعه نویی درباره شرایط تیمش و همچنین صحبتهای امیر عابدینی گفتگویی را انجام داده که در زیر می آید:

 

باید این معضل را برطرف کنیم

قبل از هرچیز بار دیگر حادثه ساختمان پلاسکو را که اتفاقی تلخ و دردآور بود به مردم ایران و به ویژه به بازماندگان شهدای این حادثه تسلیت می گویم. ما برابر پیکانی قرار گرفتیم که یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ برتر است. در آن بازی در بحث ایجاد موقعیت خیلی خوب عمل کردیم اما از موقعیت هایمان بهره لازم را نبردیم. ما باید بازی را به گونه ای کنترل کنیم تا در دقایق پایانی به تیم مان فشار نیاید. در این بخش مشکل داریم و به خاطر همین در بازی با صنعت نفت آسیب دیدیم. ما اگر این بازی بیرون خانه را نمی بردیم از کورس قهرمانی عقب می افتادیم.

 

عالیشاه و نوراللهی هنوز کار دارند

ما با علم به توانایی های فنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی این دوبازیکن را جذب کردیم اما به اعتقاد من آنها به زمان بیشتری نیاز دارند؛ هرچند در این مدت کوتاه خودشان را با تیم هماهنگ کرده اند. ما باید اساسا حرفه ای تر بازی کنیم. اگر به اوایل نیم فصل برگردیم فوتبال روان تری بازی می کردیم البته نیم فصل اول در این مقطع ۵ امتیاز داشتیم و نیم فصل دوم که بازی ها سخت تر شده است ۷ امتیاز گرفته ایم. 

 

مهاجم می خواهیم

برای افزایش قدرت خط حمله تیم مان باید یک مهاجم جدید جذب کنیم. صحبت هایی را با گزینه های مورد نظرمان انجام داده ایم اما اجازه بدهید هر وقت نفر مورد نظرمان قطعی شد نام او را اعلام نماییم.

 

از جاسم و ابراهیمی راضی هستم

جاسم کرار در بازی آخر خیلی خوب بازی کرد و نشان داد می تواند در خدمت تیم باشد. محمد ابراهیمی و مهدی کیانی نیز روزهای خوب خود را پشت سر می گذارند و می توانند به تیم کمک کنند. به نظر من این دو بازیکن می توانند به تیم ملی هم کمک کنند هرچند بنده در کار مربی تیم ملی دخالتی نمی کنم. 

 

نگران ایرانپوریان هستیم

مصدومیت محمد ایرانپوریان به ما لطمه زد و نگران وضعیت او هستیم اما در عین حال خوشحالیم که سعید آقایی شرایط خوبی پیدا کرده و می تواند در ادامه به ما کمک کند.

 

بیگ زاده هم مثل امید و احمد

هاشم بیگ زاده تازه به جمع ما ملحق شده است این بازیکن مثل عالیشاه و نوراللهی به زمان نیاز دارد تا شرایط بهتری را پیدا کند البته هاشم در نیمه دوم بازی با پیکان بهتر شده بود. 

 

علیه داوری ها موضع نمی گیرم

به نظر من داوری ایران آینده روشنی دارد. چند داور جوان و آینده دار اضافه شده اند که جا دارد به کمیته داوران و به دپارتمان داوری تبریک بگویم. تیم ما در جام  حذفی از داوری لطمه خورد به خصوص در بازی با ذوب آهن که یک پنالتی ما را نگرفتند و یک صحنه را هم که اصلا پنالتی نبود علیه ما اعلام پنالتی کردند اما با این حال همیشه به داورها احترام گذاشته ایم و نمی خواهیم علیه داوری موضعی بگیریم.

 

چه زمانی گفتیم بازی هایمان با پرسپولیس همزمان برگزار شود؟

ما هیچوقت نگفتیم بازی هایمان با پرسپولیس در این مقطع از لیگ همزمان برگزار شود. ما بحث عدالت در برنامه ریزی را مطرح کردیم. آقایان یا منظور ما را متوجه نمی شوند و یا نمی خواهند متوجه شوند. کجای دنیا دو تیم که رقیب هستند به این شکل بازی می کنند. یعنی یک تیم ۶ هفته بازی هایش زودتر از تیمی دیگر برگزار می شود.الان هم معتقدیم باید ما نیز ۶ هفته بازی های مان بعد از پرسپولیس برگزار شود. اگر این اتفاق نیفتد یعنی عدالت زیر سوال رفته است. 

 

اگر تاثیر ندارد خواسته مان را عملی کنند

برخی آقایان عنوان می کنند که زودتر بازی کردن تراکتورسازی چه تاثیری در کار این تیم دارد. خب حالا که به زعم آقایان تاثیری ندارد لطف کنند و ۶ هفته بازی های ما را بعد از بازی پرسپولیس بیندازند.

 

عابدینی نباید نگاه رنگی داشته باشد

بنده به آقای امیر عابدینی ارادت دارم ایشان رییس فدراسیون فوتبال و استاندار این مملکت بوده است و همیشه سعی کرده ام احترام ایشان را نگه دارم اما اینکه ایشان می گویند تراکتورسازی بهانه می آورد حرف درستی نیست. اصلا حالا که ما بهانه می آوریم آقایان لطف کنندو بهانه را از ما بگیرند. یعنی بیایند ۶ هفته از بازی های ما را بعد از پرسپولیس بیندازند تا بهانه ای نداشته باشند. با همه ارادتی که به آقای عابدینی دارم فکر می کنم ایشان چون در فدراسیون فوتبال مسوولیت اقتصادی دارند باید نگاه شان عدالت محور و ملی باشد تا شک و شبهه ای ایجاد نشود. اینکه مسئولی در فدراسیون فوتبال نگاه رنگی داشته باشد درست نیست.