روزنامه آرمان امروز - اخبار امروز - کانال تلگرام روزنامه آرمان

در این بخش از سایت برگزیده ها اطلاعاتی در مورد  روزنامه آرمان امروز  را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

روزنامه  نشریه ای است که به طور مرتب و منظم تهیه، چاپ و پخش می شود و بی هیچ قید و شرطی در دسترس مردم قرار می گیرد. روزنامه نه بیانیه است و نه اطلاعیه و برای روشن ساختن افکار مردم بلکه به نشر اخبار و اطلاعات در زمینه های گوناگون و انتقاد و صلاح اندیشی در امور عمومی می پردازد. در اینجا برگزیده ها به شرح روزنامه آرمان امروز پرداخته است. با ما همراه باشید.

روزنامه آرمان امروز  با نام قبلی: آرمان روابط عمومی، یک  روزنامه خبری پیرامون تحلیل و سیاست و اصلاح طلب ایرانی است.

کانال تلگرام روزنامه آرمان

کانال تلگرام روزنامه آرمان

روزنامه آرمان امروز

 

اطلاعات کلی روزنامه آرمان:

نوع: روزنامه

قالب: روزانه

صاحب امتیاز: هوشمند سفیدی

مدیر مسئول: حسین عبداللهی

سردبیر:  حسین عبداللهی

ناشر: نشر گستر امروز

زبان: فارسی

 

صفحه اول روزنامه آرمان امروز :

%*#*%arman%*#*%

صفحه نخست روزنامه آرمان  امروز

روزنامه آرمان فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد. این روزنامه در مهر ۱۳۸۸ توقیف شد. نهایتاً پس از ۷۵ روز این روزنامه رفع توقیف و مجدداً انتشار خود را از سر گرفت. از آن پس روزنامه آرمان محبوبیت خود را بین اقشار مختلف مردم بدست آورد. این روزنامه در عنوان بالای صفحه اول روز دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ خود نامش را از «آرمان روابط عمومی» به «آرمان امروز » تغییر داد.

درواقع محبوبیت روزنامه آرمان بعد از وقایع سال ۸۸ بدست آمد، این روزنامه  اصلاح طلب با داشتن قلمی وزین و رعایت حد اعتدال توانست نظر بسیاری از مردم را جلب کند. در ادامه با اینکه بسیاری از جناح اصول گرایان قصد وارد کردن لطمه به این روزنامه را داشتند و انواع اتهام ها را به این روزنامه وارد کردند حتی این روزنامه را متهم به گرفتن کمک های مالی از حجة الاسلام هاشمی رفسنجانی کردند نه تنها موفق نبودند بلکه باعث ایجاد محبوبیت بیشتر در میان اقشار مختلف مردمی نیز شدند به طوری که در حال حاضر (سال ۹۲) تیراژ این روزنامه به طور محسوسی روند افزایشی داشته و این روزنامه جزو روزنامه ها ی محبوب اصلاح طلب کشور است.

نشانی: خیابان قائم مقام فراهانی، روبروی تهران کلینیک، کوچه چهارم، پلاک 20، طبقه 5

 

گردآوری: آکانیوز


,