"خندوانه" ویژه نوروز تولید می‌شود / رونمایی از قطعه چاوشی و عروسک‌های جدید


اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

شمیرانی با اشاره به تولید ویژه برنامه های "خندوانه" برای نوروز، از رونمایی از تک قطعه محسن چاوشی و همچنین حضور عروسک های جدید در این برنامه خبر داد.

سارا شمیرانی مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" در گفت و گو با میزان گفت: پیش تر قرارداد برنامه "خندوانه" با شبکه نسیم تا پایان امسال بود اما این قرارداد تمدید شد.

 

وی ادامه داد: با توجه تمدید قرارداد برنامه "خندوانه" با شبکه نسیم، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 96 ادامه پیدا کند.

 

شمیرانی همچنین تصریح کرد: برای عید نوروز هم یکسری برنامه های ویژه تر ساخته می شود که شاید شرکت کردن مردم در بخش های اجرایی مسابقه "خنداننده شو" به زمان نوروز منتقل شود.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: موضوع حضور عروسک های جدید در برنامه "خندوانه" همچنان مطرح است اما مشخص نیست که این عروسک ها چه زمانی در برنامه حضور پیدا کنند.

 

مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" با اشاره به رونمایی از قطعه ای که چاوشی برای این برنامه خوانده است، خاطرنشان کرد: به امید خدا قرار است 10 بهمن قطعه محسن چاوشی برای برنامه "خندوانه" پخش شود و با توجه به اینکه تاکنون چند بار این تاریخ تغییر پیدا کرده، امیدوار هستیم این سری این قطعه در زمان مشخص روی آنتن رود.

 

گفتنی است، برنامه تلویزیونی"خندوانه" هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.