بی‌ام‌و سال 2080 این شکلی است (+عکس)


اما ارتفاع کم خودرو برای سواری آن در خیابان مشکل ایجاد خواهد کرد، مگر اینکه منتظر باشیم تا خیابان‌ها در سال 2080 شکل و فرمت ویژه‌ای پیدا کنند.

 جهانیان قصد دارند آینده را به شکلی ویژه رقم بزنند. ماشین‌های پرنده و اتومبیل‌های خودران رویای انسان از آینده است. این رویا آنقدر برای انسان اهمیت داشته که همواره از گذشته تا به امروز در فیلم‌های علمی-تخیلی نوع آن را به تصویر کشیده است.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، بی‌ام‌و طرحی از خودروهای سال 2080 خود را به مشتریان خود نمایش داده است. این طرح که شباهت های زیادی به مدل مفهومی Vision Next 100 دارد، با نام "1M شارک" شناخته خواهد شد.

اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , بی‌ام‌و

طرح این مدل بی‌ام‌و محصول کار شرکت طراحی "الکس ایمنداز" است. از نظر ظاهری جذابیت‌های زیبایی را در این خودرو خواهید دید؛ اما ارتفاع کم خودرو برای سواری آن در خیابان مشکل ایجاد خواهد کرد، مگر اینکه منتظر باشیم تا خیابان‌ها در سال 2080 شکل و فرمت ویژه‌ای پیدا کنند.

 

پهنای این مدل نیز بیش از حد زیاد به نظر می‌رسد و احتمالا در هنگام پارک از محدود مورد نطر بیشتر فضا اشغال کرده و برای خودروهای در حال گذر مشکل ایجاد می‌کند.

اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , بی‌ام‌و

اما همان‌طور که از یک طرح آینده انتظار می‌رود، سامانه اطلاعاتی و ارتباطی بسیار قوی در این خودرو به کار رفته است.