مرا وارد حاشیه نکنید/ پرسپولیس عالی بود


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,علی اکبر طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران با تأکید بر اینکه همچنان مدیر این باشگاه است، گفت: الان وقت شادی است و مرا وارد حاشیه نکنید.

به گزارش  مهر، علی‌اکبر طاهری در حاشیه پیروزی پرسپولیس تهران برابر نفت و قهرمانی در سوپرجام فوتبال کشور اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه داد و توانستیم یک جام دیگر را برای پرسپولیس به دست بیاوریم.

 

وی ادامه داد: این جام را هم به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشتند و در سرما و گرما کنار تیم بودند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در پاسخ به این پرسش که آیا موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ هفدهم که از هفته آینده آغاز خواهد شد، تداوم خواهد داشت یا خیر؟ گفت: پرسپولیس از شرایط خوبی برخوردار است و انشاءالله تا شروع لیگ به آمادگی کامل رسیده و یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

طاهری در خصوص نفت تهران نیز گفت: آنها با شرایطی که داشتند، مقابل ما بازی خوبی از خود ارائه دادند و مطمئن هستم این تیم به آمادگی خواهد رسید.

 

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است که قرار است محمدمهدی نبی جایگزین شما در پرسپولیس شود، گفت: مرا وارد حاشیه نکنید، سؤال حاشیه‌ای از من نپرسید، زیرا الان تیم ما قهرمان شده و ما باید این موفقیت را جشن بگیریم.