شهردار اصفهان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد - دیدار شهرداری اصفهان نمایشگاه کتاب 95

دیدار شهرداری اصفهان نمایشگاه کتاب 95

دیدار شهرداری اصفهان نمایشگاه کتاب 95

برگزیده ها: شهردار اصفهان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد

برگزیده ها شهردار اصفهان روز جمعه با حضور در شهر آفتاب از بخش های مختلف بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان ، مهدی جمالی‌نژاد روز جمعه با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار شد، از بخش‌های مختلف بزرگترین رخداد فرهنگی کشور بازدید کرد و از نزدیک با برخی از ناشران به ویژه ناشران اصفهان ی حاضر در این نمایشگاه گفت‌وگو کرد.
شهردار اصفهان سپس به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار اصفهان در آیینی که به نام روز نکوداشت اصفهان در نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده بود، حضور یافت.
به گزارش برگزیده ها وی همچنین به همراه علی جنتی وزیر ارشاد، نخستین اتوبوس‌های سیاره شهر فیروزه‌ای را که ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده افتتاح کرد.
شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه با شهردار تهران نیز دیدار کرد و با محمدباقر قالیباف به بحث و تبادل نظر پرداخت.
جمالی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ارتقا دانش و خلاقیت در جامعه عنوان کرد و گفت: اصفهان با توجه به قدمت تاریخی و پیشینه فرهنگی غنی خود نقش مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ مکتوب ایران دارد و از مهم‌ترین شهرهای کشور در فرهنگ کتاب و کتابخوانی است./
,