تصویری از رحمتی که باعث اخراج حنیف از استقلال شد + تصویر - تصاویر رحمتی در بدنسازی

برگزیده ها انداختن یک عکس غافلگیرانه از کاپیتان استقلال برای مدافع این تیم دردسرساز شد تا در ادامه با اخراج وی نقره داغ شود. تصاویر رحمتی در بدنسازی

تصاویر رحمتی در بدنسازی

برگزیده ها: تصویری از رحمتی که باعث اخراج حنیف از استقلال شد + تصویر

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بنا بر تصمیم پرویز مظلومی، حنیف عمران زاده از استقلال اخراج و در اختیار باشگاه گذاشته شد تا در مورد او تصمیم گیری شود.

به گزارش برگزیده ها

شاید این تصور پیش بیاید که این اتفاق به دلیل نمایش ضعیف این مدافع باتجربه در دربی هشتاد و دوم گرفته شده باشد اما ماجرا چیز دیگری است.

به گفته یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال یکی دیگر از مشکلات عمران زاده اختلاف با سید مهدی رحمتی است! این دو درگذشته با هم رابطه ای دوستانه داشتند که در حال حاضر به سردی گراییده است.

روز قبل از دربی عمران زاده عکس ی در حال خواب از رحمتی روی صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که ناراحتی شدید و اعتراض کاپیتان استقلال را به دنبال داشته و این دو بگو مگویی کرده اند که با وساطت سایر هم بازی ان قائله موقتا خوابیده است.

آنهایی که در استادیوم پشت دروازه استقلال بودند به این نکته اشاره می کنند که رحمتی دائما با حنیف درگیری لفظی داشت. از قرار معلوم این اختلاف طرفین به تمرین پس از دربی هم می کشد.

حنیف که از نظر روحی شرایط خوبی نداشته با رحمتی بگو مگو می کند و همین نکته عمران زاده را از لیست ۱۸ نفره استقلال برای بازی با فولاد جدا می کند.

مظلومی هم که بعد از بازی شهرآورد انتقادات زیادی را شنیده، حق دارد که بازی کنان بی انگیزه از تیم را حذف کند تا به نوعی از دربی ۸۲ قربانی بگیرد و به این ترتیب حکم اخراج حنیف به دستش می رسد.

گفتنی است بهرام افشارزاده در حالی دوری عمران زاده از استقلال را مصدومیت عنوان می کند که امین نوروزی مسئول گروه پزشکی باشگاه این موضوع را کاملا رد کرده است!

,[categoriy]

حنیف عمران زاده و سید مهدی رحمتی در صبح روز قبل از دربی


,