10 عکس از صفحه اینستاگرام قاتل ستایش حذف شده است/چه کسی به اینستاگرام قاتل ستایش دسترسی دارد؟ - پاک شدن اینستاگرام قاتل ستایش

برگزیده ها به گزارش برگزیده ها به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حدود 6 روز پیش بود که خبرنگار آنا به بررسی عکس ‌های اینستاگرامی قاتل ستایش از نگاه یک جامعه‌شناس پرداخت. قاتل این دختر 6 ساله که در ورامین به قتل رسیده بود نوجوان 17 ساله‌ای به نام امیر است که اکنون در کانون اصلاح و تربیت در بازداشت به سر می‌برد.

در بررسی خبرنگار آنا 31 عکس در صفحه اینستاگرامی مشاهده شد اما طی روزهای اخیر در اقدامی قابل توجه 10 عکس از صفحه اینستاگرام این نوجوان پاک شده است.

این اقدام در حالی به وقوع پیوسته که امیر به طور حتم در کانون اصلاح و تربیت نمی‌تواند به اینترنت دست پیدا کند و باید دید چه کسی به رمز او دسترسی پیدا کرده و عکس ‌های چالش برانگیز امیر را حذف کرده است.

در زیر تعدادی از تصاویر مربوط به پست‌های حذف شده را مشاهده می‌کنید زیرا برخی از عکس ‌های حذف شده قابل انتشار در رسانه‌های عمومی نیست.

پاک شدن اینستاگرام قاتل ستایش

پاک شدن اینستاگرام قاتل ستایش

برگزیده ها: 10 عکس از صفحه اینستاگرام قاتل ستایش حذف شده است/چه کسی به اینستاگرام قاتل ستایش دسترسی دارد؟

,قاتل ستایش/صفحه اینستاگرامی/ورامین/,[categoriy]

,قاتل ستایش/صفحه اینستاگرامی/ورامین/,[categoriy]

شنیده‌های خبرنگار آنا حاکی از آن است که کامنت‌گذاران بی‌اخلاق طی روزهای گذشته موفق شدند تا صفحه اینستاگرامی خانمی که در یکی از عکس ‌ها کنار امیر بوده است را پیدا کنند و در صفحه این شخص به بی‌اخلاقی‌های خود ادامه دهند.

به گزارش آنا روز گذشته امیر به دادسرای تهران برده شدو در جمع دادستان تهران و معاونین وی درباره قتل ستایش و همچنین انگیزه‌های خود اظهار نظر کرد.

,قاتل ستایش/صفحه اینستاگرامی/ورامین/,[categoriy]


,