برانکو: داربی همیشه داربی است/ می‌خواهیم در آسیا قهرمان شویم


اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,برانکو

سرمربی پرسپولیس می گوید با وجود اختلاف امتیازی در صدر جدول هنوز قهرمانی تیمش قطعی نیست اما او تاکید دارد که هدف او بازیکنانش علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانی در آسیاست

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشحالیم که روز گذشته به پیروزی رسیدیم. بعد از چند پیروزی مملو از اعتماد به نفس هستیم. اختلاف امتیازی خوبی را ایجاد کرده ایم اما هنوز اصلا به قهرمانی فکر نمی کنیم چون چیزی تمام نشده است.

 

او با اشاره به هفته بیست و یکم لیگ برتر ادامه داد: خودمان را برای داربی آماده می‌کنیم. داربی، همیشه داربی است. هیچوقت برنده از قبل تعیین نمی‌شود. درست است که نتایج‌مان خوب بوده و در وضعیت مناسبی به سر می‌بریم اما با افزایش کار خودمان را تقویت می‌کنیم.

 

برانکو درباره شهاب کرمی که به جمع پرسپولیسی‌ها پیوسته،‌ گفت: او بازیکن جدید ماست و دیروز قراردادش را با ما امضا کرد و انتظار داریم تا آخر فصل به ما کمک کند.

 

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای پر کردن جای کمال کامیابی نیا در داربی دارد، گفت: کمال بازیکن عالی است و کمبودش احساس می‌شود. طبیعی است که راه حلی پیدا می‌کنیم، چون هر کسی نباشد باید کار پیش برود. کادر فنی هم نشان داده که می‌تواند این کار را بکند. مقابل تراکتور یک داربی را بردیم و اگر خدا بخواهد داربی دوم را هم می‌بریم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مصاف السد با استقلال که ژاوی را در ترکیب خود دارد چطور می‌بیند، اظهار کرد: بازی جالبی خواهد بود. طبیعی است دوست دارم استقلال این بازی را پیروز شود چون برای ایران بازی مهمی است ولی از چهارشنبه ما رقیب استقلال هستیم.

 

برانکو در ادامه درباره منع محسن بنگر از تمرین کردن با تراکتوری‌ها عنوان کرد: من نمی‌دانم چه اتفاقی در تیم تراکتور افتاده و این را از شما می‌شنوم. من روی بازی تیم خودم متمرکز هستم و از تیم حریف خبری ندارم.

 

وی درباره عملکرد مربی بدنساز تیم اظهار کرد: ما این مربی را به همین خاطر به ایران آوردیم که بازیکنان‌مان را از نظر بدنی در شرایط مطلوبی نگه داریم چون کار بدنسازی بخش لاینفک فوتبال است. کار مارکو فقط در سالن وزنه نیست و یک پکیج کامل برای آماده‌سازی بازیکنان انجام می‌دهد.

 

برانکو درباره اینکه پرسپولیس در داربی بازی هجومی انجام می‌دهد یا تدافعی گفت: چند روز آینده مشخص می‌شود که چگونه بازی خواهیم کرد اما فلسفه و دید ما را می‌دانید. با تمام احترام به همه، داربی جایگاه خاص خودش را دارد. این گونه نیست که بگوییم مصدوم داریم یا مصدوم نداریم. این داربی بازی‌ای است که همه تلاش‌شان را می‌کنند اما نتیجه‌اش نامعلوم است.

 

وی اضافه کرد: معمولا وسیله هدف را توجیه می‌کند. ما خودمان را برای هر نوع احتمالی آماده کرده‌ایم و هر نوع روش بازی را برای نتیجه‌گیری .می‌کنیم. ما هم مثل استقلال به برد فکر می‌کنیم و اینگونه نیست که به این فکر کنیم که در بازیی‌های قبلی چه اتفاقی رخ داده است. به هر حال آن چیزی که باعث خوشحالی من است، این است که افتخار این را داریم که جزئی از این داربی باشیم. ما در اوج فوتبال آسیا قرار داریم چون علاوه بر اینکه می‌خواهیم در ایران قهرمان شویم، می‌خواهیم در آسیا هم قهرمان شویم و این یک جاه طلبی خوبی برای ماست.