زرینچه: مربیان دوتیم ازهم شناخت خوبی دارند - خانم محمدی همسر محمدرضامهرانپور درگذشت

خانم محمدی همسر محمدرضامهرانپور درگذشت

خانم محمدی همسر محمدرضامهرانپور درگذشت

برگزیده ها: زرینچه: مربیان دوتیم ازهم شناخت خوبی دارند

برگزیده ها کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه تنها دو هفته به پایان لیگ مانده و تیم ها به خوبی همدیگر را می شناسند گفت: اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم کدام تیم قهرمان می شود کار دشواری است.

به گزارش بولتن نیوز؛ جواد زرینچه با حساس خواندن هفته بیست و نهم لیگ برتر برای سه تیم بالای جدول گفت: هر سه تیم بازی سختی را در پیش خواهند داشت خصوصا استقلال که باید در تهران به مصاف تیمی برود که در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تمام تلاشش این است که با شکست آبی پوشان سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

وی تاکید کرد: استقلال در دو بازی گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و توانست ۶ امتیاز حساس را کسب کند و مجددا به صدر جدول بازگردد.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی پوشان پس از شکست مقابل پرسپولیس شرایط روحی خوبی نداشتند اما کادر فنی زحمات زیادی کشید تا توانست بازی کنان را از لحاظ روحی و روانی به فرم ایده آل رسانده تا بتوانند در دیدار مقابل فولاد خوزستان و سایپای تهران دو پیروزی دلچسب را به دست بیاورند.

جواد زرینچه تاکید کرد: البته نباید از شکست تلخ پرسپولیس مقابل نفت به سادگی بگذریم که استقلال توانست به خوبی از این فرصت استفاده کرده و به صدر جدول بازگردد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص وضعیت استقلال خوزستان و شانس این تیم برای قهرمانی نیز گفت: ویسی توانست یک تیم خوب را روانه میدان کند و شاید در ابتدای فصل هیچ کس فکر نمی کرد این تیم بتواند یکی از گزینه های اصلی قهرمانی باشد و استقلال خوزستان همانند استقلال تهران و پرسپولیس از شانس بالایی برای بالا بردن جام قهرمانی برخوردار است.

وی تاکید کرد: همه تقریبا انتظار قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس را دارند و برخی کاملا استقلال خوزستان را فراموش کردند اما به اعتقاد من ویسی و یارانش اگر از موقعیت هایشان به نحو احسن استفاده کنند شاید بتوانند در پایان لیگ امسال شگفتی ساز شده و قهرمان لیگ شوند.

زرینچه در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل گسترش تبریز نیز گفت: قرمزها با برانکو نتایج قابل قبولی کسب کردند و حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. آنها حتی با پیروزی مقابل استقلال تهران دچار غرور کاذب شدند و فکر می کردند که قهرمان لیگ شده اند و حتی هواداران آنها پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز جشن قهرمانی گرفتند اما همین غرور باعث شد تا آنها مقابل نفت تهران شکست سنگین و بد موقعی را پذیرا شوند و هم امتیاز با استقلال خوزستان و استقلال تهران شده و نتوانند خود را از پیش قهرمان بدانند.

کاپیتان پیشین استقلال شرایط تراکتور را برای دیدار مقابل استقلال بسیار مطلوب دانست و افزود: تراکتورسازی پس ازحضور قلعه نویی در این تیم رفته رفته به شرایط خوبی دست پیدا کرده و توانست با پیروزی های خوبی که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به دست آورد  خود را در لیگ قهرمانان صدر نشین و در لیگ برتر به بالای جدول برساند و به دنبال این است تا با پیروزی مقابل استقلال بتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در پایان فصل هستیم هر دو مربی شناخت خوبی از بازی کنان حریف شان دارند و فکر می کنم روز یکشنبه شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در پایان هفته سی ام جام را بالای سر خواهد برد، گفت: پیش بینی بسیار سخت شده است و به نظر من هر تیمی که غفلت کند و از موقعیت های به دست آمده استفاده نکند باید با قهرمانی خدا حافظ ی کند و من اعتقاد دارم هر تیمی که شایسته تر باشد جام را بالای سر خواهد برد.

زرینچه در پایان و در خصوص حضور هواداران در دیدارهای حساس تیم های بالای جدول گفت: تماشاگران همیشه سرمایه های اصلی فوتبال بوده اند و فکر می کنم روز یکشنبه علاقمندان به سه تیم بالای جدول با حضور در ورزشگاه ها و تشویق تیم شان می توانند تاثیر بسیار بالایی در قهرمانی تیم های محبوب شان داشته باشند.


,