کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ اطری به مدال برنز رسید


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,کشتی

نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران به مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.

 به‌ گزارش ‌ایسنا،  در ادامه رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ که در دهلی پایتخت هند در حال‌  برگزاری است،رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی به مصاف کیم سانگ گون از کره جنوبی رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.

 

اطری پیش از این در دور نخست به مصاف شاوتاکوف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه‌ هشت بر شش به پیروزی رسید اما در ادامه مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن پنج بر دو شکست خورد و راهی مرحله شانس مجدد شد.  وی در این مرحله نویسون پینای از تایلند را با نتیجه 6 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد و به رده بندی رفت.

 

در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا،حسین شهبازی ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف ماگومد ابراگیموف نفر سوم المپیک از ازبکستان می‌رود و میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفانشان می‌روند.

 

فردا(یکشنبه) نیز در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها،بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم، حامد رشیدی در 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم برای ایران به روی تشک خواهند رفت.