دختر کلینتون سپر دفاعی پسر ترامپ شد


انتشار یک تصویر از پسر خواب آلود ترامپ کافی بود تا توپخانه فضای مجازی به سمت او نشانه روی کند اما اتفاق عجیب تر این بود که کسی که به دفاع از پسرک ترامپ برخاست دختر سرشناس زوج کلینتونها است یعنی چلسی کلینتون.

 به گزارش ایران آنلاین به نقل از سی ان ان ، " چلسی کلینتون " در صحبت های اخیر خود از پسر 10 ساله ترامپ در برابر تندگویی های رسانه ها علیه او دفاع کرد .

 

اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,دختر کلینتون سپر دفاعی پسر ترامپ

با انتشار سخنان " چلسی کلینتون " این بار او هدف سایت های منتقد قرار گرفت .

 

طی روزهای گذشته " بارون " در معرض طعنه های بی رحمانه قرار گرفت . همه منتقدان از خواب الودگی و بی قراری این پسر کوچک سخن گفتند اما دختر کلینتون بر این باور است که رفتار او در مراسم تحلیف پدرش اقتضای سن این پسر بچه بوده و کار خطایی انجام نداده است .به عقیده منتقدان سخنان او بیشتر سمت و سوی سیاسی داشته  و به نفع پدرش بوده است .

 

این در حالی است که " چلسی " تاکید کرده که پدرش در حال فعالیت برای رفاه کودکان امریکایی است. این بگو مگوها هنوز هم ادامه دارد و مخالفان ترامپ که اکنون  منتقدان رفتار دختر کلینتون شده اند بر این باورند که او نیز زمانی مرکز توجه رسانه های اجتماعی بوده و وضعیت " بارون " پسر 10 ساله ترامپ را به خوبی درک می کند و تنها هدفش دفاع از این پسر بچه کوچک نوعی ژست تبلیغاتی و نمایش نوعدودستی است.