برانکو: اراده‌ای در کار است تا پرسپولیس موفق نشود / کمالوند: داوری پر از صحنه‌های مشکوک بود


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برانکو ایوانکوویچ:

اراده‌ای در کار است تا پرسپولیس موفق نشود/چاره‌ای جز ساختن نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: اگر این دیدار را با پیروزی پشت سر نمی گذاشتیم سه امتیازی که از فولاد گرفتیم فایده ای نداشت.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر عصر دوشنبه تیمش برابر گسترش فولاد تبریز به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: یک بار دیگر تسلیت می گویم شهادت آتش نشانان عزیز و قربانیان دیگر که شهروندان عادی بودند. با این حال زندگی ادامه دارد. همینطور مسابقات.

 

وی افزود: طبیعی است امتیازی که از فولاد گرفتیم اگر این بازی را نمی بردیم هیچ فایده ای نداشت. به خاطر این پیروزی خوشحالم. این بازی به صبوری زیادی نیاز داشت که بازیکنانم داشتند. ما مقابل تیمی خوب و سخت مثل گسترش بازی کردیم که باید صبر می کردیم.

 

برانکو ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنانم کیفیت خود را بالاتر بردند و توانستند به پیروزی برسند. دیدید که هواداران و بازیکنان از این پیروزی بسیار خوشحال بودند. گسترش هم تیم خوبی بود و دفاع سازماندهی شده ای را داشت. با این حال این صبوری و توانایی بردن با یک حرکت زیبا و گل زیبا به این هدف رسیدیم.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با این تراکم بازی ها چیزی که باعث رضایت ماست این است که بازیکنان توانستند سطح بالای بازی خود را حفظ کنند. طبیعی است که برای حریف ما سخت است که با این شرایط ما را دنبال کند. طبیعی است که بازی با قم کار سختی داریم. 

 

برانکو در مورد صحنه های مشکوک درون محوطه جریمه گفت: اگر کارشناسان بگویند پنالتی است قطعا درست می گویند. با این حال کارت های زردی که به بازیکنان ما داد عصبانیت تیم را بالا برد. به جای اینکه تیم حریف کارت زرد بگیرد ما دو کارت زرد گرفتیم. شاید اراده ای هست که ما موفق نشویم. 

 

وی در مورد غیبت سیدجلال در بازی با صبا و انتخاب جانشین او گفت: هنوز تا آن بازی زمان داریم. فردا باید تمرین کنیم تا ببینیم شرایط چه می شود. باید تمریناتمان را پیگیری کنیم تا ببینیم شرایط بازیکنان چطور خواهد بود. 

 

برانکو در مورد اظهار نظر کمالوند که گفته داور تحت فشار تماشاگران پرسپولیس بود گفت: اگر این درست باشد پس داور باید به سود ما می گرفت. من اصلا به حسن نیت داوری شک ندارم. سوت زدن برای پرسپولیس راحت نیست. با این حال داور هم مثل مربی و بازیکن تحت فشار قرار می گیرد. با این حال من در مورد داوری اعتراض نکردم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اولین شکست خارج از خانه گسترش فولاد بود. ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتیم. حتی وقتی هم جلو افتادیم بازهم تیم گسترش باز نشد. به هر حال ما توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم. تیم حریف چند بازیکن ملی پوش داشت. دفاع آنها تمرکز عالی داشت اما تیم ما در خط دفاعی عملکرد بهتری داشت.

 

برانکو ادامه داد: بازیها فشرده هستند و احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می رود. در شرایطی که انتطارات هم بالا می رود بازیکنان من با صبوری تلاش کردند و به برتری رسیدند. مشکل ما این است که برای دیدار با صبا زمان کافی برای تمرین کردن نخواهیم داشت.

 

وی در مورد اشتباهات داوری و اینکه برخی صحنه ها باعث عصبانیت بازیکنان تیمش می شود و ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد گفت: من فقط در مورد سطح فنی بازیکنانم با آنها کار می کنم. اما متاسفانه باید در مورد مسائل دیگر هم با بازیکنان کار کنیم. بازهم تاکید می کنم که این اشتباهات سهوی است و عمدی نیست. حداقل دلم می خواهد باور کنم. اما ظاهرا همه چیز اینقدر ساده نیست چون همه دارند این موضوع را تکرار می کنند. بارها کارت زردهای الکی می گیرند و دو قبضه جریمه می شویم. 

 

برانکو در مورد اینکه بازیکنانش از عمد کارت زرد گرفتند تا برای بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس باشند گفت: قبلا هم گفته ام که ما اهل حساب و کتاب نیستیم. بازی بعدی ما در قم به همان اندازه مهم است که بازی با تراکتورسازی مهم است. صبا در دو بازی اخیر نشان داده که تغییرات زیادی داشته و این کار ما را سخت می کند. به هر حال شرایط ما همین است و نمی شود کاریش کرد.

 ---------------------------------

فراز کمالوند:

داوری پر از صحنه‌های مشکوک بود/ فشار تماشاگران باعث شکست ما شد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به قضاوت دیدار با پرسپولیس گفت: داوری این دیدار پر از صحنه‌های مشکوک بود.

فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر عصر دوشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هدف ما این بود که از این بازی امتیاز بگیریم. چاره ای جز این نداشتیم که نفرات کارساز این تیم را از کار بیندازیم. به همین خاطر مجبور بودیم بسته بازی کنیم. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.

 

کمالوند ادامه داد: فکر می کنم پرسپولیس در چند بازی اخیر اینقدر کم موقعیت نبود. ما مجبور بودیم بسته بازی کنیم. اگر این کار را نمی کردیم چهار - پنج گل از پرسپولیس دریافت می کردیم. آنوقت همه انتقاد می کردند که چرا بسته بازی نکردید. 

 

وی در مورد داوری و قضاوت چند صحنه مشکوک نیز گفت: این بازی دیداری نبود که هر دو تیم این همه کارت زرد دریافت کنند. به نظر من این بازی پر از صحنه های مشکوک بود. قبل از گل یک جور سوت زد و بعد از گل هم قضاوت دیگری داشتند.

 

کمالوند ادامه داد: بیشترین تاثیر را در پیروزی پرسپولیس هواداران داشتند که هم به تیم ما فشار زیادی آوردند و هم داوری را تحت تاثیر قرار دادند. 

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه چرا تیمش بسته بازی کرد گفت: مقابل پرسپولیس غیر از این نمی شود بازی کرد. فکر می کنم تفکرات من درست بود. تا دقیقه 75 همه چیز درست پیش می رفت. تا دقیقه میانی نیمه دوم من فکر می کردم که بازی مساوی تمام شود اما پرسپولیس با فشار بالای تماشاگرانش بازی را برد.

 

کمالوند در مورد اظهار نظری که قبل از بازی با تراکتورسازی داشته و عنوان کرده که باید سه امتیاز در جیب فوتبال آذربایجان بماند گفت: من نمی دانم این مسائل چرا مطرح می شود. شب قبل از بازی می آیند در اینستاگرام به بازیکنان ما توهین می کنند که نباید به استقلال یا پرسپولیس ببازید. جمع کنید این فوتبال را.

 

وی افزود: هیچ مربی شرف و وجدانش را از سر راه نیاورده است که بخواهد به تیم روبرو راه بدهد. چیزی که برای من از همه چیز مهم تر است موفقیت گسترش فولاد است. مشخص است که من دوست دارم تیم شهرم قهرمان شود اما نباید مسائل را با هم قاطی کنیم. همه مربیان دارند با تمام وجود و وجدانشان بازی می کنند. من گفته بودم که سه امتیاز این دیدار باید به فوتبال آذربایجان برسد. این کجایش ایراد دارد.