شکایت خانواده آتنا از خواننده جنجالی


خانواده آتنا قصد دارند با حضور در دادسرا از خواننده جنجالی شکایت کنند.

 پدر آتنا دیروز در گفت‌وگو با جام‌جم با تائید این موضوع گفت: این خواننده در صفحه اینستاگرام خود مطالبی کذب را درباره انگیزه قاتل و حجاب آتنا مطرح کرده است. این ادعای خواننده جنجالی باعث شد تصمیم بگیریم از او شکایت کنیم. موضوع را با وکیل خانواده در میان گذاشتیم و قرار است شنبه شکایتی علیه این فرد در دادسرا طرح کنیم.

 

وی در ادامه با رد اعترافات قاتل درباره نحوه فریب آتنا عنوان کرد: قاتل در بازجویی‌ها مدعی شد آتنا را به بهانه آب خوردن فریب داده و به داخل کارگاه رنگرزی کشانده است. این موضوع صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. آتنا وقتی تشنه‌اش می‌شد دوغ می‌خورد و در کنار بساط من یک دستگاه آبسردکن بود که اگر تشنه بود می‌توانست از آن آب بخورد.

 

اصلانی ادامه داد: روز حادثه اسماعیل رنگرز برای من ترشی آورده بود و آتنا را به بهانه این که برای پدرت دوباره ترشی ببر فریب داد و به داخل کارگاه کشانده بود. حالا به دروغ بحث آب را مطرح می‌کند.

 

وکیل خانواده آتنا هم به جام‌جم گفت: اظهارات این خواننده کذب و خلاف واقع است و باید برای پیشگیری از تکرار آن، با این موضوع برخورد شود. به همین خاطر شکایتی را علیه این خواننده در دادسرا مطرح می‌کنیم.

 

جباری خاطرنشان کرد: پرونده روند قانونی خود را طی می‌کند و از سوی رئیس قوه قضاییه و رئیس‌ جمهور دستوراتی صادر شده است. بحث دست داشتن قاتل در قتل‌های دیگر باعث شد روند رسیدگی زمانبر شود. با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه ارسال می‌شود.