انهدام باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی در کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام باند بزرگ توزیع کننده مشروبات الکلی در سطح کشور در استان کرمان خبر داد.

  دادخدا سالاری در گفت‌وگو با میزان از انهدام باند بزرگ توزیع کننده مشروبات الکلی در سطح کشور در استان کرمان خبر داد.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: نقطه قوت استان کرمان مقابله با جرائم است که این توانمندی نیروی انتظامی استان کرمان در مقابله با افعال مجرمانه را نشان می دهد.

 

سالاری اضافه کرد: به همت ماموران نیروی انتظامی استان کرمان این محموله 2970 عددی مشروبات الکلی خارجی شب گذشته هنگام عبور از استان کرمان شناسایی و توقیف شد.

 

وی افزود: این مشروبات جاسازی شده در کامیون، از مرزهای شمال غربی وارد کشور شده و قاچاقچیان قصد خروج انها را از کشور داشتند که در استان کرمان با هوشیاری مامورین نیروی انتظامی توقیف شد.

 

این مقام قضایی در استان کرمان با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شده است بیان داشت: متهمین دارای سابقه هستند که بازجویی جهت شناسایی همدستان آن‌ها ادامه دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 14299عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی به ارزش16میلیارد ریال در عبور از مرزهای استان کرمان شناسایی و توقیف شده است.

 

وی با تقدیر از مامورین نیروی انتظامی استان کرمان ابراز داشت: آمادگی، هوشیاری و حضور به موقع این فرزندان خدوم ملت باعث جلوگیری از رسیدن اسکتبار به اهدافشان شده است.

 

سالاری بیان کرد: مصرف مشروبات الکلی تبعاتی از جمله قتل، نزاع، انواع خشونت ها و اختلاف خانوادگی، تصادف و فوتی های ناشی از تصادف را در پی دارد.

 

اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

 

اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز