انتقاد امام جمعه میناب از برخورد نیروی انتظامی با کسبه و بازاریان/نباید مردم را وحشت زده کنیم - اعتراض بازاریان میناب

اعتراض بازاریان میناب

اعتراض بازاریان میناب

برگزیده ها: انتقاد امام جمعه میناب از برخورد نیروی انتظامی با کسبه و بازاریان/نباید مردم را وحشت زده کنیم

برگزیده ها استان ها >  هرمزگان - امام جمعه میناب گفت: نیروی انتظامی برای اجرای صحیح مبارزه با قاچاق کالا از روش های صحیح بهره بگیرد.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین از هرمزگان به نقل از مهر، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان میناب با اشاره به برخورد نامناسب نیروی انتظامی با کسبه و بازاریان در جمع آوری اجناس از انبارها و مغازه ها گفت: کاسبان و بازاریان حبیب الله هستند و با آنها نباید همانند قاچاقچیان برخورد شود.

به گزارش برگزیده ها معتمدی فر افزود: آیا مشکل واقعی نیروی انتظامی در شهرستان میناب چند بسته آب میوه و یا لوازم خانگی و مواد غذایی است. نیروی انتظامی به فکر جلوگیری از ترانزیت قاچاق مواد مخدر در میناب باشد.

امام جمعه میناب با انتقاد از شیوه مدیریت شورای تامین در استان و شهرستان گفت: مسئولان شورای تامین استان و شهرستان به مردم میناب رحم کنند و برخورد مناسبی با آنها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قانون مبارزه با قاچاق کالا در مناطق ساحل نشین اصلاح شود، گفت: نباید مردم را وحشت زده کنیم.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دیدار نخست وزیر ایتالیا با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کسانی که پیرو خط امام و رهبری هستند یکی از نکته ها و خط  قرمزهای نظام را عدم اعتماد به کشور آمریکا می دانند.

معتمدی فر اظهار داشت: آمریکا پایبند به تعهدات خود نیست و به دنبال ایجاد تفرقه و توطئه بین کشورها و مجامع اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر در سخنان نوروزی در تعریف از اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی با تولید در چرخه داخلی انجام پذیر است و با افزایش تولید داخلی و عدم نیاز به تولیدات خارجی این کار محقق می شود.

امام جمعه میناب ایجاد شغل و رفع بیکاری را یکی دیگر از  اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: مسئولان باید دقت کنند در کشور وضعیت بیکاری را بهبود بخشند.

معتمدی فر درخصوص برگزاری کنفرانس اسلامی در ترکیه عنوان کرد: کنفرانس اسلامی باید بر ایجاد اتحاد در بین مجامع اسلامی بیشتر توجه کند و تابع کشورهای ظلم ستیز نباشد.

 


,