غفاری : بازیگر سریال آشپزباشی به خیابان زیبا نقل مکان کرد/آخرین فیلم بهمن کامیار در راه جشنواره فجر


اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,غفاری

بازیگر فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی" گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی "خیابان زیبا" به کارگردانی بهمن کامیار هستم.

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو با  میزان، درخصوص فعالیت‌های در سال 96 گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی "خیابان زیبا" به کارگردانی بهمن کامیار هستم.

 

وی در همین راستا افزود: این فیلم روزهای پایانی فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و به امید خدا با توجه به زمان خوبی که برای مراحل پس از تولید دارد در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

 

بازیگر سریال "آشپزباشی" درمورد چگونگی پذیرش بازی در "خیابان زیبا" تصریح کرد: فیلمنامه این اثر بسیار خوب و منسجم نوشته شده بود. گروه بسیار خوب و حرفه‌ای در کنار کارگردانی حرفه‌ای و کاربلد بهمن کامیار از جمله دلایل حضور من در این فیلم بودند.

 

وی یکی دیگر از دلایل حضورش در این فیلم را اینگونه توصیف کرد: بازی در کنار ژاله صامتی یکی دیگر از دلایل قوی من برای حضور در خیابان زیبا بود. من پیش از این در فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی" با وی همبازی بودم و به نظرم یکی از بازیگران قدرتمند سینما محسوب می‌شوند.

 

بازیگر فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی" درباره نقش خود در این فیلم افزود: این نقش از سایر نقش‌های من بسیار فاصله داشته و متفاوت است. تست گریم عجیبی داشته وتجربه تازه‌ای در کارنامه بازیگری من محسوب می‌شود.

 

وی سایر بازیگران این فیلم را بدین شرح معرفی کرد: علاوه بر خانم ژاله صامتی و بنده، ایرج سنجری و رویا جاویدنیا از دیگر بازیگران اصلی خیابان زیبا هستند.