دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح میاندوآب - اخبار حوادث - دستگیری ارازل و اوباش میاندواب

دستگیری ارازل و اوباش میاندواب

دستگیری ارازل و اوباش میاندواب

برگزیده ها: دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح میاندوآب

برگزیده ها سرهنگ حسن شیخ نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار این منطقه بود، طی یک عملیات پلیسی با تلاش ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
وی اضافه کرد: در تماس تلفنی یکی از شهروندان با فوریت های پلیسی 110 این فرماندهی اعلام شد که یک نفر فرد مسلح با اسلحه کلاشینکف در داخل شهر میاندوآب اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کرده است.
به گزارش برگزیده ها سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد با جعل عنوان پلیس برای مردم مزاحمت ایجاد می کرد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع پلیس از این موضوع، طرح مهار و دستگیری این فرد به اجرا گذاشته شد که پس از تعقیب و گریز، وی به حاشیه شهر کشانده شده و در داخل منزل مسکونی خود پناه گرفته و مخفی شد.
وی افزود: این فرد ابتدا قصد درگیری مسلحانه با ماموران پلیس را داشت که با تدابیر اندیشیده شده و با استفاده از اقدامات روانی بعد از یک ساعت تلاش متقاعد به تسلیم شد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: از این فرد معتاد به مواد مخدر شیشه، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک دستگاه خودروی سمند و دو دستگاه موتورسیکلت، مقداری ماده مخدر شیشه و دو قبضه چاقو نیز کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: این فرد در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کرد که به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشته و چند روز گذشته هم در خیابان ساحلی میاندوآب اقدام به تیراندازی هوایی کرده است.
سرهنگ شیخ نژاد با هشدار به اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد ناامنی و بی نظمی می کنند، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و به صورت شبانه روزی آماده برقراری نظم و آرامش در جامعه است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/1905 /1596

,دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح میاندوآب _ حوادث _ اجتماعی.نیروی انتظامی.اراذل و اوباش.دستگیری,[categoriy]


,