فروشگاه های حیابان نشان تاشی _ استقلال

در شهر بزرگی مانند استانبول قطعا مراکز خرید به دو یا سه بازار و خیابان محدود نمی شود و  با کمی جستجو و گردش در شهر نقاط مناسب دیگری هم می شود پیدا کرد . درجائی مانند میدان تکسیم از هریک از جهت های چهارگانه که روانه بشوی با کمی دقت می توانی نقاط جدیدی برای هدفی که داری پیدا کنی .

یک نکته الآن یادم آمد . روز دوم هنگامی که مشغول تماشای شوی زنده در میدان تکسیم بودیم . روی یکی از دو نمایشگر بزرگ حاشیه میدان گوشه هائی از فیلم  TWILIGHT3 نمایش داده می شد . ظاهرا قرار بود این فیلم هم زمان با اروپا در سینماهای استانبول اکران شود . گشتیم و گشتیم تا پوسترهای تبلیغاتی را در سردرب یک سینما در خیابان نشان تاشی پیدا کردیم . GAZI SINEMALARI . با توجه به سابقه ای که از اکران اولین روز فیلم های خوب در شهر های خودمان داشتم با عجله رفتم جا رزرو کردم که مبادا در چند روز باقیمانده بلیط ها تمام بشود و سی سالی که ما سینما نرفته ایم بشود سی و یک سال .

عصر اولین روز اکران فیلم به سینما رفتیم . جای شما خالی از تماشای فیلم  روز روی پرده سینما لذت بردیم اما داخل سالن سینما بجز ما فقط 5 نفر دیگر نشسته بودند . سالن 200 نفره سینما خالی بود . ضمنا چون ممکن است سئوال پیش بیاید . قیمت بلیط این سینما 7 لیر ( حدود 4 دلار ) بود .

اطراف این سینما تعداد نسبتا زیادی فروشگاه های لباس قرار داشت . به اندازه ای که یکی دو روز وقت دوستان اهل خرید را به خودش اختصاص داد . به سمت میدان تکسیم بر می گردیم . آن سوی میدان تکسیم . درست نقطه مقابل این خیابان ، خیابان استقلال قرار گرفته است . فروشگاه های لباس در این خیابان بی شمارند . البته اغذیه فروشی ها و رستوران های متعددی هم در این خیابان قرار دارند .

ارزانترین نرخ بلیط چارتر و سیستمی - تور ارزان قیمت

چارتر پروازهای ماهان ایران ایر اسمان دبی - ارزانترین نرخ بلیط چارتر و سیستمی - تور ارزان

سفر به كوالالامپور و بالی ( قسمت چهارم : سفرنامه ی بالی )

قیمت بلیط هواپیمایی قطری از همینطور داخل پروازهای منتهی به اندونزی یه پرسشنامه رو

تور پاریس ( فرانسه ) ویژه عید فطر با قیمت استثنایی

آژانس مسافرتی وجهانگردی پروازابریشم - تور پاریس ( فرانسه ) ویژه عید فطر با قیمت استثنایی

نرسیده به اندونزی

اشتباه اول رو موقع گرفتن ویزا کردم، از طریق کنسولگری اندونزی بلیط خریدیم، که اون قیمت

ده شهر گران آسیا از نگاه بیزینس ویک

بلیط سینما: $8.67 قیمت یک دستگاه ماشین لباسشوئی: $1,096.82 ۱۰- جاکارتا اندونزی. بلیط

سفر به سنگاپور

سرویس های فراوان دریایی هم جزیره را به بنادر نزدیک اندونزی متصل و قیمت بلیط از 24 رینگیت به

سفرنامه مالزی

که شامل خدمات بلیط ، هتل کلا در مالزی قیمت بلیط برای افراد و اندونزی می باشد که می

سفر به ترکیه (آنتالیا***antalya)

3-سفر هوایی بدون تور-این سفر شامل گرفتن بلیط هواپیما ورزرو هتل راهنمای سفر به اندونزی

فروشگاه های حیابان نشان تاشی _ استقلال

قیمت ها . Travel memories Istanbul, قیمت بلیط این سینما 7 لیر بازارهای جاکارتا گرند اندونزی ایست