حاشیه‌سازی دوباره بازیکن 700میلیونی/ فحاشی به داور و مشت به صورت بازیکن حریف!


اخبار,اخبارورزشی, تیم فوتبال پدید

«رضا حقیقی» بازیکن تیم فوتبال پدیده که از سوی کمیته انضباطی 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ فدراسیون فوتبال به دلیل فحاشی به داور و زدن مشت به صورت بازیکن حریف در دیدار پدیده و سایپا، حقیقی را از همراهی تیمش به مدت 4 جلسه محروم کرده و او اگر قرار باشد برای تیم شهرش بازی کند، تنها در بازی آخر خواهد توانست به میدان برود.

این بازیکن ششم دی‌ماه با عقد قراردادی راهی مشهد شد، اما برای نخستین بازی که می‌توانست برای این تیم به میدان برود، به دلیل عدم دریافت پیش‌پرداخت به قم نرفت و مقابل صبا بازی نکرد. در بازی بعدی پدیده، حقیقی مقابل تراکتورسازی بازی کرد و از روی نقطه پنالتی نخستین گل برای تیم شهرش را به ثمر رساند.

او سپس در هفته بیستم مقابل تیم سابق خودش یعنی پرسپولیس در مشهد به میدان رفت و در بازی بعدی مقابل راه‌آهن هم شاگردان مرزبان را همراهی کرد.


پس از این بازی بود که مرزبان، حقیقی را از تیمش کنار گذاشت. حقیقی که گویا به دلیل عدم دریافت مطالباتش بارها سر تمرین مشکل‌ساز شده بود، خیلی زودتر از اینکه خودش تیم را ترک کند، از پدیده اخراج شد و مقابل استقلال خوزستان و سپاهان به میدان نرفت.


همان طور که انتظار می‌رفت «رضا حقیقی» بخشیده شد و به تمرینات تیمش بازگشت، اما بازهم در بازی با سایپا حاشیه‌ساز شد و با مشت به صورت بازیکن حریف و فحاشی به داور، به مدت 4جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا تا هفته پایانی لیگ به خواب بهاری خودش فرو برود.

تمام این اتفاقات برای بازیکنی افتاده که مبلغ قراردادش با تیم «پدیده» برای نیم‌فصل 700میلیون تومان بوده است! مبلغ قرارداد حقیقی با پدیده را در حالی یک منبع آگاه به «خبرآنلاین خراسان رضوی» گفت که «سید هاشم حسینی» بدون تکذیب این خبر، در این باره توضیح داد: «من در جریان مبلغ قرارداد حقیقی نیستم!»

به این ترتیب «رضا حقیقی» حتی اگر بازی آخر تیمش در لیگ امسال را به طور کامل بازی کند، مجموع دقایق حضورش در میدان به عدد 450 خواهد رسید و میانگین دریافتی او برای هر دقیقه بازی حدود یک میلیون و 550هزار تومان می‌شود.

فارغ از توجه به این اعداد و ارقام برای دقایق بازی حقیقی، باید به این نکته توجه کرد که حقیقی 700 میلیون تومان برای نیم‌فصل خواهد گرفت، در حالی اصلا مهره کارآمدی برای تیم مشهدی نبود و در حد انتظار ظاهر نشد.

 

 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین