سه تمرین موثر برای رفع غبغب - از بین بردن غبغب

 

از بین بردن غبغب , رفع غبغب در یک جلسه , درمان غبغب

از بین بردن غبغب

 

غبغب واقعاً زشت و آزاردهنده است، این پدیدۀ ناخوشایند را می‌توانید با انجام چند تمرین مفید و کار بر روی ماهیچه های گردن و پایین صورت کم کنید.

 

ما سه تمرین به شما آموزش می‌دهیم، هر روز این سه تمرین را انجام دهید.

 

تمرین هایی برای مقابله با غبغب

 

این تمرینات مقابله با غبغب باید هر روز انجام شوند تا نتیجۀ آن را به خوبی مشاهده کنید. آثار این حرکات بعد از پایان چند ماه، قابل مشاهده خواهند بود؛ فقط باید صبور باشید و پشتکار داشته باشید.

 

وضعیت ابتدایی تمام این تمرین یکسان است:

 

باید بنشینید، پشت تان کاملاً صاف، شانه های تان رو به پایین و بازوهای تان کشیده باشند؛ دست ها را هم بایستی رو زانوها قرار دهید.

 

تمرین شماره 1

 

سرتان را به آهستگی بالا بیاورید و همزمان از بینی به مدت 5 ثانیه نفس بکشید. سپس به مدت 5 ثانیه نفس تان را حبس کنید و چشم های تان را ببندید، همزمان، لب پایین تان را روی لب بالا بگذارید، انگار با کسی قهر کرده اید. بعد به آهستگی رها کنید سپس این تمرین را دوباره شروع و حدوداً 10 بار تکرارش کنید.

 

تمرین شماره 2

 

سرتان را به آهستگی پایین بیاورید و در همان حال چانه را به سینه تان نزدیک کنید. این تمرین را همزمان با بیرون دادن نفس از بینی انجام دهید. زمان بگیرید (حدوداً 5 ثانیه و حتی بیشتر). سپس سرتان را به آهستگی بالا بیاورید و این تمرین را مجدداً از سربگیرید. حدوداً 10 بار هم این حرکت را انجام دهید.

 

تمرین شماره 3

 

در این حرکت سر باید کاملاً صاف باشد، چانه تان را به آهستگی جلو بیاورید و 5 ثانیه این وضعیت را نگه دارید. حول و حوش 10 بار هم تکرارش کنید.

 

در ادامه و با گذشت زمان، مدت تنفس از بینی، حبس هوا و بیرون دادن نفس از بینی را افزایش دهید. این تمرین تنفسی آرامش، تنش زدایی و سلامت را برای تان به ارمغان می‌آورد.

منبع:بیتوته
رفع غبغب در یک جلسه , درمان غبغب