بهترین مکمل های ورزشی برای خانم ها - مکمل های بعد از ورزش برای خانم ها

مکمل های بعد از ورزش برای خانم ها

مکمل های بعد از ورزش برای خانم ها

خانمها هم مثل مردها می توانند بسیاری از مکمل های ورزش ی را مصرف کنند ونگران تاثیر منفی آنها یا حجیم شدن اندامشان نباشند. چرا که با توجه به «فرهنگ جامع تمرینی زنان» بدن خانمها مقدار بسیار کمتری هورمون عضله ساز تستسترون تولید می کند. مصرف مکمل های مناسب باعث خواهد شد تا سریع تر از متکی بودن صرف بر ورزش و رژیم غذایی، بدنی عضلانی بدست بیاورید و چربی سوزی کنید. پس، مصرف مکمل ها را به برنامه ی خود اضافه کنید تا سریعتر به تناسب اندام مورد نظرتان برسید!

آمینو اسیدها (BCAA)

آمینو اسیدها ، جزو بهترین مکمل های ورزش ی برای خانم ها هستند. بر اساس «فرهنگ جامع تمرینی زنان»، بدن خانم ها در مقایسه با مردان کربوهیدرات را سریعتر تبدیل به بافت چربی می کند. در عین حال، اجتناب از مصرف کربوهیدرات سبب می شود انرژی کافی برای انجام تمرینات و کالری سوزی نداشته باشید.

از آنجایی که آمینو اسیدها بخاطر ساختار منحصر بفرد مولکولی شان راحت از کبد عبور می کنند، یک منبع انرژی عالی برای عضلات بحساب می آیند.
همچنین مصرف آمینواسید، مانع سوختن عضله شده، ریکاوری عضلات را سرعت بخشیده و مسبب سنتز پروتئینها می شود. توصیه می شود که جهت مصرف این مکمل ، ۵ گرم قبل و بعد از تمرین از آن استفاده نمایید.

الگلوتامین

با توجه به مقاله ی «اخبار خوب راجع به گلوتامین» منتشر شده در تاریخ فوریه ۲۰۱۰ در مجله ی «Muscle & Performance»، که توسط متیو کیدی نوشته شده است، الگلوتامین علاوه بر حمایت از عملکرد سیستم ایمنی بدن، به ریکاوری سریعتر عضلات نیز کمک می کند. الگلوتامین، فراوانترین آمینواسید در بافت عضلانی بدنتان است و در یک جلسه ی تمرینی، ممکن است تا بیش از ۴۰٪ تخلیه شود!


,