بازی با اسم مجیدی برای نیمکت استقلال/اشتباه عجیب سایتی که به نام ناصرخان حجازی است


اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی هنوز به دوره مربیگری نرفته کاندیدای سرمربیگری استقلال شد. این خبر عجیب سایت منتسب به زنده یاد ناصر حجازی ، یکی از اخباری بود که خیلی زود از سوی همه تکذیب شد.

به گزارش  خبرآنلاین بسیاری از رسانه های ورزشی در 24 ساعت گذشته پر بودند از اخباری درباره حضور فرهاد مجیدی یا زوج مظلومی و مجیدی در استقلال. فرهاد مجیدی این روزها محبوب ترین چهره استقلال است و نظرسنجی برنامه 90 مهر تائیدی بر این ادعاست.

 

مجیدی اما در آغاز راه گذراندن دوره های مربیگری است و اگرچه نمی خواهد از استقلال دور باشد ، نزدیکان به او می گویند حداقل 4 یا 5 سالی با نیمکت استقلال فاصله دارد. بزنگاه ناکامی ها متوالی امیر قلعه نویی برای دومین فصل متوالی اما سبب شده تا گمانه زنی ها درباره یافتن جانشینی برای او قوت بگیرد.

 

اگرچه نشست مظلومی و افشارزاده نه درباره مسائل فنی که بیشتر به طلب مربی پیشین استقلال و گپ های خودمانی گذشته است اما خیلی سریع فرمول های مختلفی برای جانشینی امیر قلعه نویی در رسانه ها مطرح شد.

 

احتمال مربیگری مظلومی یا مجیدی که از سوی سایت ناصر حجازی منتشر شد ، به سرعت از طرف همه طرف های این خبر تکذیب شد. خبری که اساسا انتقادها از سایت یادشده و سیاستهایش را تشدید می کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین