خادم دست بردار "سیاسی" نیست


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ تغییر و تحولی در هیئت مدیره پرسپولیس صورت نگرفته و همچنان سیاسی عضو هیئت مدیره این باشگاه است.

 امیررضا خادم اظهار داشت: سیاسی همچنان طبق روال گذشته عضو هیئت مدیره پرسپولیس است و هنوز تصمیمی در خصوص ادامه همکاری یا قطع همکاری وی با پرسپولیس گرفته نشده و هیچ تغییر و تحولی در هیئت مدیره پرسپولیس صورت نگرفته است.

وی افزود: تغییر و تحولات استقلال صورت گرفته و آقای سبک‌دست نماینده اسپانسر به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این تیم حکم گرفت تا باقی‌مانده فصل را استقلالی‌ها بدون مشکل مالی طی کنند.

 

اخبار,اخبارورزشی,امیررضا خادم


 خادم تصریح کرد: برای پرسپولیس هم در روزهای آینده در مورد اضافه شدن هدایتی تصمیم‌گیری خواهد شد. گفت‌وگوهایی مانده و مذاکراتی در روزهای آینده با هدایتی خواهیم داشت در خصوص تضمین‌های مالی، البته ایشان تاکنون کمک‌های مالی زیادی به پرسپولیس داشته اما مسائلی وجود دارد که باید حل شود.

وی در خصوص اینکه نمایندگان مجلس معتقدند شبهاتی در مورد خصوصی‌سازی وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاید نظر آنها این باشد و شاید منظورشان خصوصی شدن ورزش است در برخی از مناطق. اینکه ما در برخی مناطق کمبودهایی داریم درست است و دلیلش بحث بودجه‌ای است.

خادم در خصوص کشتی هم گفت: کشتی همیشه از جوانان جوای نام سود برده و این بار هم نتیجه مطلوبی در آمریکا گرفتیم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

اخبار  ورزشی  -  تسنیم