جاسم کرار یک سال از حضور در فوتبال ایران محروم شد


اخبار,اخبارورزشی,بازیکنان  باشگاه استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال به مدت یک سال از سوی کمیته اخلاق محروم شده و نمی‌تواند با هیچ تیمی در ایران قرارداد امضا کند.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با  فارس،‌ در خصوص اینکه جاسم کرار روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشده اظهار داشت: ما از افراد دعوت می‌کنیم تا در کمیته اخلاق حاضر شوند و از حق‌شان دفاع کنند. حالا اگر بازیکنی یا فردی در این کمیته حاضر نشود مانع رسیدگی به پرونده او نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما روز گذشته تا ساعت 15 و 30 دقیقه منتظر کرار بودیم اما او نیامد و جلسه را تشکیل دادیم که در نهایت رأی او هم صادر شد.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه رأی او چیست،‌گفت: کرار را هم جریمه نقدی کردیم و هم به مدت یک سال از حضور در فوتبال ایران محروم کردیم. آن هم به خاطر بداخلاقی‌ها و توهین‌هایی که به مردم ایران و فوتبال ما داشته است.

وی در مورد اینکه آیا برای این فصل محرومیتی برای هافبک استقلال در نظر گرفته نشده، گفت: در این فصل جاسم کرار در هر باشگاهی که هست می‌تواند طبق قراردادش بازی کند اما برای فصل آینده او با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی نمی‌تواند همکاری کند.

محمدزاده در مورد اینکه آیا این رأی جای اعتراض دارد یا خیر، تأکید کرد: هافبک استقلال می‌تواند نسبت به این رأی معترض شود و کمیته استیناف در مورد آن تصمیم بگیرد.
 
اخبار  ورزشی  -  فارس