صادقیان: می خواهم برگردم / هر چه علی کریمی بگوید بی چون و چرا می پذیرم / همیشه طارمی را نصیحت می کنم


اخبار,اخبارورزشی,پیام صادقیان

بازیکن جوان پرسپولیس گفت: «در اهواز به خوبی متوجه شدم چقدر بدهکار طرفداران پرسپولیس هستم. می خواهم برگردم و جبران کنم.»

پیام صادقیان جوان مستعدی است که در فصل جاری تصمیم گرفته دخل خودش را بیاورد (!) او که می‌توانست بازیکن فیکس تیم ملی باشد، حالا به 15 دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس راضی است و هر روز از استعدادش دورتر می‌شود.

آخرین اظهارات صادقیان را در ادامه می خوانید:

* پیام، با خودت چه کردی؟ آن پیام صادقیان فصل قبل کجا و این پیام کجا؟
- نمی‌دانم چه بگویم؟ همه چیز از یک محرومیت شروع شد و به امروز کشید. اصلاً ‌فکرش را نمی‌کردم فصلی به این بدی را تجربه کنم. نقشه‌های زیادی برای لیگ چهاردهم داشتم ولی...

* قبول داری که بیشتر از کادر فنی قبلی خودت مقصر بودی؟
- بله، کاملاً خودم را مقصر می‌دانم. شاید باید حواسم را جمع‌تر می‌کردم تا کار به اینجا نکشد اما مطمئن باشید برمی‌گردم و جبران می‌کنم.

 * مهدی طارمی بی‌حاشیه و موفق را که می‌بینی، حسرت نمی‌خوری؟
- شرایط طارمی مثل سال اول حضورم در پرسپولیس است. احمد نوراللهی هم همین وضعیت را دارد. من به شخصه خیلی مهدی طارمی را دوست دارم و شب بعد از بازی وقتی به تهران رسیدیم، بلافاصله با طارمی تماس گرفتم و جویای احوالش شدم. با او رفت و آمد دارم و همیشه درباره خیلی مسائل با هم صحبت می‌کنیم.
 
* مثلاً چه مسائلی؟
- به مهدی طارمی می‌‌گویم که همیشه باید خوب باشی. اینکه امروز گل زدی و دیروز گل زدی، کافی نیست. حواست جمع باشد و نباید گول تعریف و تمجیدها را بخوری. به من هم همین حرف‌ها را پارسال می‌زدند.
 
* و جواب تو چی بود؟
- می‌گفتم برو بابا! فکر می‌کردم همیشه خوب هستم. من مهدی را دوست دارم و افسوس شرایط امروز او را نمی‌خورم و همان‌طور که گفتم به او بارها و بارها گفتم بچسب به تمرین و اجازه نده این وضعیت خوب خراب شود.

 * چه جالب! پیام صادقیان می‌آید و مهدی طارمی را نصیحت می‌کند. حالا چه کسی باید خود صادقیان را نصیحت کند؟
- (می‌خندد) خیلی‌ها با من صحبت کردند. چندی پیش علی‌آقا کریمی که الگوی فوتبالی‌ام است، به اردوی پرسپولیس آمد و کلی مرا نصیحت کرد.
 
* چی گفت؟
- اینکه مواظب خودم باشم. استعداد و توانایی‌اش را دارم و کلی به من روحیه داد. علی‌آقا حرف ندارد. هر چه او بگوید بی‌چون و چرا می‌پذیرم. همین‌طور پانادیچ مربی جدید پرسپولیس هم خیلی با من حرف زد.

 * شنیدیم همان روز اول تمرین تو را کنار کشیده و به صورت خصوصی حرف زده است. می‌توانی درباره گفتگوی خودت با پانادیچ به ما بگویی؟
- مثل اینکه فیلم بازی‌های فصل قبل مرا دیده بود. به من گفت تو به راحتی می‌توانی در تیم‌های اروپایی بازی کنی... خیلی تعجب کردم. وقتی این حرف‌ها را می‌زد آن هم در حالی که اولین بار بود دستیار برانکو را می‌دیدم. از حرف‌هایش خیلی روحیه گرفتم.

 * ولی به نظر می‌رسد از لحاظ بدنی هنوز مشکل داری.
- اصلاً! از همه نظر اوکی هستم و در همین چند بازی باقی‌مانده نشان می‌دهم در چه سطحی از آمادگی قرار دارم. می‌دانم خیلی اشتباه داشتم و البته خیلی هم اذیت شدم اما برمی‌گردم و جبران می‌کنم.

 * ولی چند بار این حرف را در فصل جاری زدی و اتفاقی هم نیفتاد؟
- کادر فنی جدید به خوبی مرا می‌شناسد و هواداران هم حسابی مرا شرمنده کرده‌اند. می‌خواهم جبران کنم. در اهواز به خوبی متوجه شدم چقدر بدهکار طرفداران پرسپولیس هستم و از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم به من کمک کنید. در فصل جاری خیلی به من انتقاد شد و حملات زیادی نسبت به من صورت گرفت که البته...

* بی‌تعارف حق نداشتیم؟!
- حق با شما بود اما من پیام صادقیان می‌خواهم برگردم. می‌خواهم همان پیام صادقیان گذشته شوم و انگیزه زیادی هم دارم.

 اخبار  ورزشی  -  خبر ورزشی