واکنش آندرانیک تیموریان به احتمال پیوستنش به پرسپولیس


اخبار,اخبارورزشی,اخبارتیموریان

 هواداران واقعی استقلال آندو را دوست دارند

تیموریان درباره اینکه آیا امکان دارد در آینده در پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و امیدوارم در لیگ های خارجی بازی کنم.

آندرانیک تیموریان در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا البرز، گفت: بازی سختی برای هر یک از دو تیم و مخصوصا تراکتور سازی بود. ما در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی داریم و با  توجه به کمبود بازیکن، انرژی بیشتری را در زمین می گذاریم. ما با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم و باید هواداران تراکتور سازی این موضوع را بدانند. خدا را شکر در لحاظ پایانی نتیجه را به سود خودمان تغییر دادیم و به پیروزی رسیده و در کورس قهرمانی هستیم.

 وی ادامه داد: من این پیروزی را به هواداران تراکتور سازی تبریک گفته و از آنهایی که به استادیوم آمده بودند تشکر می کنم. امیدوارم روند خوبی را داشته و اتفاات خوبی در تیمم رخ بدهد.

 

آندو در خصوص داوری بازی تیمشان، بیان کرد: به نظرم داوری بازی عادلانه بود ولی صحنه اخراج حبیب گردانی را به دقت ندیدم.

 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در خصوص عملکرد خود در بازی امروز، بیان کرد: از نظر خودم عملکرد خوبی در این بازی داشتم و کارهایی که آقای اولیویرا از من خواسته بودند را انجام دادم. اگر بازیکنی اشتباه نکند، گلی در بازی ها رد و بدل نمی شود.

 

وی درباره شادی گلی که در این بازی داشت، بیان کرد: لطفا سوالات حاشیه ای نپرسید!

 

بازیکن سرخ پوشان تبریزی در خصوص صحبت های محمد نوری در خصوص اینکه اگر سرمربی پرسپولیس بخواهد، وی را به پرسپولیس می آورد، گفت: من از بچگی با محمد نوری بزرگ شده و نوری یکی از بهترین دوستان من است که در وهله اول به حرف های وی احترام می گذارم. در حال حاضر بازیکن تراکتور سازی هستم و دوست دارم تمام فکرم را برای موفقیت تیمم بگذارم.

 

وی ادامه داد: از الان نمی توانم در مورد فصل آینده صحبتی را انجام بدهم و نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا در لیگ ایران بازی خواهم کرد یا در لیگ های خارجی.

 

تیموریان درباره اینکه آیا امکان دارد در آینده در پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: شرایط سخت است. من همیشه استقلالی هستم و هواداران واقعی استقلال آندو را دوست دارند. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و امیدوارم در لیگ های خارجی بازی کنم.

 

بازیکن تراکتور سازان درباره اینکه لیگ حرفه ای بوده و هر احتمالی می تواند رخ بده، بیان کرد: بله، صد در صد من هم بازیکن حرفه ای هستم ولی اگر از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم باید ببینم این باشگاه چه خواسته ای از من داشته و من نیز از آنها چه خواسته ای دارم.

اخبار ورزشی -جام نیوز