کشتی زنان

زنان کشتی گیر ایرانی در مسابقات جهانی + تصاویر

زنان کشتی گیر ایرانی ، زنان کشتی گیر

زنان کشتی گیر ایرانی برای اولین بار در میادین بین المللی در مسابقات کشتی زنان شرکت خواهند کرد. زنان کشتی گیر ایرانی با کمربند ایرانی به اجرای فن خواهند پرداخت.

زنان کشتی گیر ایرانی نخستین نمایش کشتی خود را در کنوانسون اسپورت آکورد اجرا خواهند کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به اولین نمایش کشتی با کمربند بانوان ایران در کنوانسیون اسپورت آکورد اشاره کرد.

در این گزارش آمده است:فدراسیون کشتی ایران به همراه اتحادیه جهانی برای اولین بار کشتی زنان ایرانی را در کنوانسیون اسپورت آکورد در سوچی روسیه به نمایش گذاشتند. در این نمایش ساحل گوران و اکرم خانی دو ورزشکار کشتی با کمربند ایرانی بودند که به اجرای فن پرداختند.

 زنان کشتی گیر ایرانی

اکرم خانی در این رابطه گفت:«خوشحالیم که اتحادیه جهانی کشتی این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا به تمام جهانیان نشان دهیم زنان در ایران حتی می توانند کشتی تمرین کنند. من و ساحل گوران ازدواج کرده ایم و همسرانمان از حضور ما در کشتی حمایت می کنند. دختران نباید از حضور در ورزش کشتی در هیچ جای دنیا ترس داشته باشند.»

 زنان کشتی گیر ایرانی

همچنین ساحل گوران در این باره به سایت اتحادیه جهانی گفت:«کشتی را خیلی دوست دارم و دوست دارم تا راه قهرمانان بزرگ کشتی ایران را بروم. معتقدم در آینده ای نزدیک زنان کشتی گیر ایران نیز مانند کشتی گیران آزادکار مرد جایگاه با ارزشی در کشتی جهان به دست خواهند آورد.»






تماشای کشتی زنان برای فتح الله زاده دردسرساز شد

اساسا نمی دانیم که چه پیش آمده که همه کسانی که به دنبال شهوت رانی و خوش گذرانی هستند، از فضای به وجود آمده می خواهند خود را به آمریکا نزدیک نمایند.

تماشای کشتی زنان برای فتح الله زاده دردسرساز شد

به گزارش افکارنیوز، سازمان بسیج ورزشکاران بیانه ای در خصوص حرمت شکنی چهره های ورزشی و حضور تیم کشتی در آمریکا صادر کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

«آمریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است. (مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم – 95.02.29)

 

در حالی که دولت غارتگر و مفسد آمریکا خون هزاران انسان بی گناه را به وسیله عمال خود در سوریه، عراق، یمن، بحرین، فلسطین، افغانستان و ... هر روز بر روی زمین می ریزد و خوی وحشیگری دولت آمریکا مصیبت های زیادی را برای ملت های جهان به بار آورده است متاسفانه تعدادی از افراد و چهره های ورزشی با حضور در آمریکا در برنامه هایی حضور پیدا می کنند که انسان باید به مسلمانی و حتی انسانیت آنها شک نماید.

 

در حالی که خون بچه های مظلوم مدافع حریم ولایت اهل بیت (ع) این مملکت در دفاع از ناموس همین افراد در حال ریختن است آنها در حال نشستن و دیدن بازی کشتی زنان با آن وضع اسف بار می باشند.

 

اساسا نمی دانیم که چه پیش آمده که همه کسانی که به دنبال شهوت رانی و خوش گذرانی هستند، از فضای به وجود آمده می خواهند خود را به آمریکا نزدیک نمایند.

 

نتیجه ضعیف کشتی گیران بیمه جهت شرکت در مسابقه با تیم کشتی آمریکا به بهانه ماندن کشتی در المپیک و شکست سنگین از این تیم همزمان با قهرمانی غیورمردان کشتی فرنگی و نشستن بر بام کشتی دنیا، هیچ توجیهی برای مسئولین کشتی و کسانی که مجوز شرکت در این مسابقات را داده اند ندارد.

 

اگر بنا بود به فدراسیون کشتی جهان (فیلا) اهمیت کشتی و ماندن آن در المپیک را به رخ مسئولین مربوطه بکشانیم برنامه ریزی و اقدامات اساسی دیگری وجود داشت که نمونه آن همین برگزاری مسابقات جهانی در کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشد که هم از حیث تماشاگر و هم از حیث حضور کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها می توانست اعلامی باشد به مسئولین بین المللی کشتی در دنیا؟

 

شرم باد بر کسانی که با بی غیرتی تمام این رفتارها را انجام می دهند در حالی که مادران این سرزمین فرزندان خود را برای دفاع از ناموس و دین این افراد به مسلخ گاه عشق می فرستند در صورتی که هنوز جنازه پاک و مطهر تعدادی از شهداء در منطقه خان طومان بر روی زمین مانده است.

 

سازمان بسیج ورزشکاران کشور»

 

گفتنی است چندی پیش تصویری از علی فتح الله زاده منتشر شد که وی را در حال تماشای کشتی زنان در نیویورک نشان می دهد.