هزینه سنگین صادقیان برای پرسپولیس چقدر است


اخبار,اخبار ورزشی , پیام صادقیان

هزینه‌های پیام صادقیان مثل یک پارکومتر دائما برای پرسپولیس کنتور می‌اندازد.

پرسپولیس باید به خاطر حق رشد پیام صادقیان 200 میلیون تومان به ذوب آهن پرداخت کند. به همین دلیل ذوبی ها حکم محرومیت این بازیکن تا پایان فصل را نیز گرفته بودند، ولی اجازه دادند تا پایان این فصل بازی کند.

وضعیت پیام صادقیان و پرسپولیس روز به روز پیچیده می‌شود. بازیکنی که در این دو سال، فقط یک فصل مفید داشته و در عوض نزدیک به 2 میلیارد برای سرخپوشان خرج تراشیده است.

اگر مبالغ اعلام شده توسط باشگاه پرسپولیس را هم ملاک قرار دهیم، صادقیان فصل پیش 700 میلیون و این فصل 950 میلیون با سرخپوشان قرارداد بست. یعنی یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون برای دو سال.

با اضافه کردن 200 میلیون حق رشد ذوب آهن به این رقم، هزینه صادقیان برای پرسپولیس به یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون می‌رسد.

این رقم بدون محاسبه پاداش‌ها، مالیات و هزینه‌های اضافی است که این بازیکن برای تیمش دارد. صادقیان فصل پیش ستاره پرسپولیس بود و با 8 پاس گل گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر شد اما این فصل به جز هفته اول حضوری ناموفق، پرحاشیه و بی تاثیر در تیمش داشته است.

او از هفته دوم تا بیست و پنجم مجموعا به اندازه 4 بازی کامل برای سرخپوشان به میدان نرفته و گل یا پاس گلی هم در کارنامه‌اش ندارد.

برداشت پرسپولیس از هزینه دو میلیاردی برای صادقیان، به استفاده حدود یک فصل در لیگ سیزدهم خلاصه می‌شود. هزینه‌ای که با توجه به قرارداد صادقیان و پرسپولیس فصل آینده بیشتر هم خواهد شد.

اخبار ورزشی - آی اسپورت