جدیدترین متهم در پرونده مالیاتی کروش/پای کفاشیان و فیفا در میان است!


اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال ایران

مالیات کارلوس کروش برای این مربی و فدراسیون فوتبال دردسرساز شده و در آخرین جلسه کفاشیان رو به مربی پرتغالی گفت که ندارند مالیاتش را بدهند.

به گزارش خبرآنلاین فدراسیون فوتبال بابت مالیات کارلوس کروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان به اداره مالیات بدهکاری است و بعید به نظر می رسد حالا حالاها این مشکل حل شود. برای فدراسیونی ها چنین مالیاتی غیر منتظره بوده است چراکه تصور می کردند مثل سال گذشته داستان را با 300،400 میلیون جمع کنند.

 

ماجرا از این قرار است که اداره مالیات از طریق رسانه ها متوجه می شود که قرارداد سالیانه کروش 1.4 میلیون یورو است. وقتی رقم قرارداد از یک میلیارد بالاتر می رود، مالیات به 40 درصد می رسد.

 

در این شرایط اگر در قرارداد از ارز دولتی استفاده شود مالیات به این اندازه افزایش پیدا نمی کند. کفاشیان هم می توانست چنین کاری کند اما اخباری که او به بیرون داد، برای فدراسیونش دردسر ساز شد. کفاشیان فاش کرد که فیفا پول کارلوس کروش را داده و اداره مالیات هم به این دلیل یوروی 4 هزار تومانی را ملاک بستن مالیات قرارداد داد.


اداره مالیات امسال سختگیرانه تر عمل کرده و پس از بررسی رقم های قرارداد کارلوس در چند سال گذشته به مالیات یک میلیارد و 200 میلیون تومانی رسیده است. جالب اینجاست که کفاشیان اصلا از تمام این اتفاقات خبر نداشت و تصور می کرد با 300 میلیون مشکلات حل می شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین