عذرخواهی فردوسی پور از بازیگر محبوب طنز


اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

ممنوعیت بازیگر طنز از حضور در برنامه‌های زنده اخیرا هم گریبان وی را گرفته و هم گریبان تهیه کننده برنامه 90 را.

 در سینما و تلویزیون واژه‌ای به نام ممنوع‌الکار با ممنوع‌التصویر برای چهره‌هایی استفاده می‌شود که به دلایل مختلف حاشیه‌ساز شده‌اند و برای همین پخش تصویر آنها در تلویزیون یا ساخت فیلم با حضور آنها ممنوع است.

 با این حال گویا یک واژه دیگر هم در دایره واژگان نظارتی صدا و سیما وجود دارد و آن هم "ممنوع الپخش الزنده" است. چهره‌ای که در فهرست "ممنوع الپخش الزنده" قرار می‌گیرد این اجازه را دارد که تصویرش روی آنتن برود اما فقط از طریق برنامه‌های تولیدی و نه برنامه‌هایی که به‌صورت زنده پخش می‌شوند.

رضا عطاران می‌تواند روی آنتن برود اما به صورت مُرده! این ممنوعیت از حضور در برنامه‌های زنده اخیرا هم گریبان عطاران را گرفته و هم گریبان عادل فردوسی‌پور را. گویا فردوسی‌پور تمام هماهنگی‌های لازم را برای حضور عطاران در آخرین برنامه سال 93 "نود" انجام داده بود اما در آخرین ساعات قبل از پخش به وی خبر می‌رسد که عطاران اجازه حضور در برنامه زنده را ندارد.

این مساله برای فردوسی‌پور که از دوستان قدیمی عطاران است به شدت ناراحت‌کننده بوده و وی نیز مراتب عذرخواهی خود را از عطاران انجام می‌دهد.

 گویا دلیل ممنوعیت حضور عطاران در برنامه‌های زنده به حاشیه‌هایی باز می‌گردد که دو سال قبل و به‌واسطه صحبت‌هایی که او درباره روش‌های مرتبط با شلوار برای خنداندن مردم استفاده کرده بود، ایجاد شده بود!

 اخبار  ورزشی  - روزنامه نود