اظهارات جالب قلعه نویی و فیروز کریمی در کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال و ملوان


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال در اختیار نداشتن چند بازیکن را در پیروز نشدن تیمش برابر ملوان تاثیرگذار دانست و گفت: ما می توانستیم در ثانیه های پایانی به پیروزی برسیم اما بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در اختیار نداشتن چند بازیکن را در پیروز نشدن تیمش برابر ملوان تاثیرگذار دانست و گفت: ما می توانستیم در ثانیه های پایانی به پیروزی برسیم اما بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک عصر جمعه تیمش برابر ملوان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی بندرانزلی به خبرنگاران گفت: به خاطر این بازی زیبا به هر دو تیم تبریک می گویم اما ای کاش این بازی یک برنده داشت. استقلال در نیمه دوم یکی از زیباترین بازیهایش را به نمایش گذاشت اما نتوانست به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: تیم ما در این دیدار همه کار کرد و می توانستیم در دقیقه 93 به گل برسیم و برنده بازی شویم اما بازهم بدشانسی آوردیم. البته ملوان هم خوب بازی کرد اما ظاهرا این بدشانسی ها دست از سرما برنمی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تبریک به ملوانی ها و تمجید از فیروز کریمی به خاطر ساختن این تیم گفت: ملوان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانستند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. استقلال هم با اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشت اما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که فرزاد حاتمی اعلام کرده استقلالی ها ابتدای فصل او سر کار گذاشته‌اند، گفت: این سؤال حاشیه‌ای است و اگر سؤال دیگری باشد پاسخ می دهم.

امیر قلعه نویی در پایان صحبت هایش تعطیلات لیگ را در عملکرد استقلال تاثیرگذار خواند و گفت: برخی روزها همه بازیکنانمان را برای تمرین در اختیار نداشتیم. قطعا این تعطیلات در عملکرد تیم ما بی تاثیر نبوده است.

 

 ----------------------------

 

فیروز کریمی: بازی در سطح اروپا بود/ کارهای فروزان مربوط به دوران هخامنشی است!

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی گفت: بازی با طراوتی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هم ملوان و هم استقلال موقعیت های مناسبی را داشتند و تصور می کنم یکی از زیباترین بازیهای لیگ را شاهد بودیم و همه چیز خوب بود.

وی در ادامه ارزیابی اش از این دیدار گفت: به نظرم سطح این دیدار در سطح فوتابال اروپا بود چرا که هم بازی سرعت بالایی داشت و هم وضعیت چمن مناسب بود. ضمن اینکه دو تیم هم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و تنها دروازه بان استقلال کمی وقت کشی کرد وگرنه از ضدفوتبال خبری نبود. کارهایی که این دروازه‌بان انجام می‌داد را زمان هخامنشی انجام می‌دادند!

فیروز کریمی در واکنش به پرسشی پیرامون ماندن ملوان در لیگ برتر گفت: ما در لیگ برتر مانده ایم، این دیگر چه سوالی است که شما مطرح می کنید؟!

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان دوباره روی به صحبت هایش به طنز آورد و در مورد اینکه چرا در کنار خط استرس داشته است گفت: وقتی بازیکنان از کنار خط و از جناح راست نفوذ می کنند باید با پای چپ توپ را روی دروازه بریزند تا توپ سر از ترکمنستان و گورستان در بیاورد! به همین خاطر بازیکن لب خط را هدایت می کردم که ضربه ارسالی‌اش به گورستان نرود!

کریمی همچنین تاکید کرد که دست و بالش از نظر بازیکن بسته بود و ادامه داد: ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. با این حال در هفته های پایانی مهم این است که بتوانیم از تمام موجودیمان استفاده کنیم و امتیازات را به راحتی از دست ندهیم. ملوان موقعیت های زیادی برای رسیدن به گل داشت اما دروازه بان استقلال با واکنش های خوبی این موقعیت ها را گرفت. یکی از واکنش های او هر ۲۰۰ سال یکبار تکرار می شود!

 

اخبار ورزشی - مهر