سریع ترین راه ها برای دستیابی به شکم شش تکه - سریع ترین روش برای شکم شش تیکه

سریع ترین روش برای شکم شش تیکه

سریع ترین روش برای شکم شش تیکه

طی تحقیقی که توسط مجله ی «Men’s Fitness» در بین گروهی از زنان انجام شد، مشخص شد هنگامی که صحبت بر سر جذابیت فیزیکی است، خانم ها به شکمی شش تکه، بیشترین امتیاز را می دهند. اما داشتن یک شکم خوش فرم و تکه تکه، فقط بحث زیبایی و جذابیت نیست. عضلات شکمی شما در فعالیت های روزمره مانند بلند کردن یا خم شدن و م حافظ ت از شما در برابر آسیب ها، نقشی اساسی دارند. با این حال، رسیدن به سطحی از تناسب اندام که باعث نمایان شدن شش تکه ی شکم شما شود، آسان نیست.

اگر تصمیم گرفته اید که چربی هایتان را بریزید، و هر چه سریع تر شکم و پهلوهایتان را سمباده بکشید، باید آنچه در باشگاه، آشپزخانه، و اطاق خوابتان انجام می دهید را تغییر دهید.

دراز نشت، و وسایل تمرین شکمی غلط انداز را فراموش کنید

آن وسایل ورزش ی مخصوص تمرینات شکمی که در تبلیغات تلویزیونی می بینید را بی خیال شوید، و آن توصیه ی قدیمی به انجام دراز نشست های بی شمار را هم فراموش کنید. یکی از تحقیقات شورای ورزش آمریکا، که توسط آزمایشگاه بیومکانیک دانشگاه ایالتی سن دیگو انجام شده است، اغلب تمرینات رایج شکمی را مورد بررسی قرار داده است.

محققان نتیجه گرفتند که موثرترین تمرین برای بکار گرفتن عضلات شکم شما، تمرین کرانچ پا دوچرخه است، که به شما کمک می کند تا تمرکز تمرین را بر «عضله راست شکم» بیشتر کنید، بنابراین سریع تر نتیجه خواهید گرفت.

برای انجام تمرین کرانچ پا دوچرخه، بر پشتتان دراز بکشید. دست هایتان را پشت سرتان قرار دهید، و پاهایتان را بالا بیاورید، بصورتی که ران هایتان عمود بر بدنتان قرار بگیرند. عضلات شکمتان را منقبض کنید، سپس در حالی که زانوی راستتان را به عقب می کشید، آرنج چپتان را جلو ببرید. آرنج و زانوی شما باید در روی بدنتان به یکدیگر برسند. یکی دو ثانیه ای در همان حالت صبر کنید، سپس به حالت شروع بازگشته و همین حرکت را با زانوی چپ و آرنج راست تکرار کنید.


,