جنجال پاشازاده در رشت + تصاویر


سرمربی تیم آلومینیوم اراک در رشت جنجال‌آفرین شد.

به گزارش فارس، در جریان مسابقه حساس دو تیم سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان که روز گذشته انجام شد، مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک موجب تعطیلی بیش از 10 دقیقه‌ای مسابقه شد.
بنابراین گزارش این مسابقه که در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور هشت هزار تماشاگر برگزار شده بود، مهدی پاشازاده از ابتدا تا انتهای مسابقه با اعتراضات مداوم و پیاپی خود بارها موجب توقف مسابقه و تذکر داور به او گردید تا در نهایت در دقیقه 89 صبر داور به اتمام رسید و وی را از زمین مسابقه اخراج کند.

اما این تازه آغاز ماجرا بود، چرا که پاشازاده با امتناع از خروج از زمین موجب توقف مسابقه گردید و زمانی که غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌خواست پاشازاده را به بیرون زمین هدایت نماید، مهدی پاشازاده با بطری آب معدنی به وی حمله کرد! که البته این حمله با عقب نشینی بهروان و وساطت اطرافیان ختم به خیر شد!
پاشازاده در ادامه درگیری‌هایش با خط و نشان کشیدن برای داور وسط و داور چهارم وعده حضور در محله آنها! (کرج) و گذاشتن حق‌شان بر روی کف دست داد!

در نهایت و پس از توقف بیش از 10 دقیقه‌ای مسابقه با دخالت ماموران انتظامی و عوامل برگزاری مسابقه استاد پاشازاده رضایت دادند تا در راهروی ورودی ورزشگاه چند دقیقه باقی مانده مسابقه را تماشا کند.


مهدی پاشا تا لحظه خروج از میدان مسابقه  هر که سر راهش بود را با به کار بردن واژه‌های ناپسند و زشت لطف قرار داد. به همین دلیل پس از پایان مسابقه شکایت نامه‌ای از سوی عوامل انتظامی داخل ورزشگاه، کمیته برگزاری مسابقه، هیات فوتبال گیلان و باشگاه سپیدرود تنظیم گردید تا به مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال ارایه گردد.
این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به تساوی انجامید تا هر دو تیم سپیدرود و آلومینیوم شانس حضور در لیگ دسته اول آزادگان داشته باشند.

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی پاشازاده

 

اخبار ورزشی - فارس