زهیوی: مسئولان الشحانیه مصدومیتم را باور نمی‌کردند


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, زهیوی

بازیکن ایرانی الشحانیه قطر می‌گوید مسئولان این باشگاه به او اعتماد نداشتند و معتقد بودند که او می‌خواهد برای تیم بازی نکند، اما او با وجود مصدومیت بازی کرد تا حرفش را باور کنند.

  به‌ گزارش ‌ایسنا، رحیم زهیوی، بازیکن ایرانی تیم فوتبال الشحانیه قطر که در نقل‌ و انتقالات نیم فصل راهی این تیم شد و در بازی نخست عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت، اما مصدومیت بد موقع گریبان او را گرفت و در بازی هفته‌ گذشته مقابل الغرافه با وجود مصدومیت به میدان رفت و نتوانست مانع از شکست تیمش شود و از طرفی مصدومیت او وخیم‌تر شده است. طبق گفته پزشکان این تیم، زهیوی حدود دو تا سه هفته‌ دور از میادین خواهد بود.

 

زهیوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از بازی مصدوم بودم، اما مربی تیم گفت‌ ما به تو نیاز داریم و باید بازی کنید. من هم مجبور شدم و به میدان رفتم و مصدومیتم بدتر شد. بعد از بازی به کمپ اسپایر رفتم. بهترین فوتبالیست‌های جهان هم به این کمپ می‌روند.

 

او ‌اضافه کرد: پزشکان این کمپ بعد از معاینات پزشکی به من گفتند که به دو، سه هفته‌  استراحت نیاز دارم. واقعا بد شانسی آوردم. شاید پشت این اتفاقات حکمتی است. خدا بزرگ است و ان‌شاء‌الله بعد از رفع مصدومیتم به میادین باز می‌گردم.

 

این بازیکن لژیونر در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اطلاع از مصدومیتش مقابل الغرافه بازی کرده است، گفت‌: مربی تیم گفت‌ که مدیریت باشگاه از من خواسته به میدان بروم. من هم گفتم که نمی‌توانم، اما آنها به من اعتماد نداشتند و برای اثبات این موضوع بازی کردم. هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شود خودش را خراب کند و من می‌دانستم اگر بازی کنم مصدومیتم بدتر می‌شود.

 

زهیوی با اشاره به شروع خوبش در این تیم، خاطر نشان کرد: در بازی نفت و در ۱۰ ‌دقیقه اول بازی، سه پاس خوب دادم که یکی از آنها منجر به گل شد. به مدیران این باشگاه حق می دهم. من برای کمک کردن به این تیم آمدم، اما به موقع مصدوم شدم و بد شانس بودم.

 

او درباره ناحیه مصدومیتش هم گفت‌: مصدومیتم از ناحیه کشاله ران است. دکتر گفت‌ که این ناحیه دچار التهاب و کشیدگی شده است.

 

بازیکن الشحانیه در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیتش به قبل از حضور در این تیم باز می‌گردد، گفت‌: قبل از حضور در الشحانیه دو روز در اردوی تیم‌ ‌ملی بودم و به اهواز رفتم و رضایت نامه‌ام را گرفتم. از آنجا هم به قطر رفتم و در تمرینات شرکت کردم. مصدومیت من مربوط به حضورم در الشحانیه است.