ویتالی موتکو: اتهامات مربوط به فوتبالیست‌های روسیه بی معنی است


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,ویتالی موتکو

ویتالی موتکو، نماینده نخست وزیر روسیه در امور ورزش، اتهام دوپینگ به فوتبالیست‌های روسیه را بی معنی خواند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، چندی پیش گزارشی حاکی از این که فیفا پرونده مربوط به ۳۴ فوتبالیست روس را بررسی می‌کند، منتشر شد. این فوتبالیست‌ها در جام جهانی ریو برای روسیه بازی کرد و متهم به دوپینگ شده‌اند. بررسی‌های فیفا از یافته‌های ریچارد مک لارن، رییس کمیته‌ بررسی دوپینگ روسیه آغاز شده است. ویتالی موتکو که رییس اتحادیه فوتبال روسیه نیز است، اتهامات را رد کرد و رسانه‌های انگلیس را متهم  کرده است.

 

او در این باره به TASS گفت‌: به این شایعات توجه نکنید رسانه‌های انگلیس از سال ۲۰۱۰ به دنبال منفی نوشتن درباره روسیه هستند. در فوتبالی روسیه هیچ حرکت دوپینگی نبوده و نخواهد بود. تیم‌ ‌ملی ما مرتبا تست می‌دهد. ما هیچ وقت چنین مساله‌ای را در فوتبال نداشته‌ایم. آن چه آنها می‌نویسند بی معنی است. من اخیرا در کازان بودم و در خیابان با هواداران برخورد کردم. از کشورهای مختلف برای تماشای بازی‌ها آمده بودند و رفتار همه دوستانه بود.

 

گفته می‌شود در حال‌ حاضر فیفا پرونده فوتبالیست‌های روسیه را مورد بررسی قرار می‌دهد که پنج تن از این بازیکنان در جام کنفدراسیون‌ها برای روسیه بازی کرده‌اند.