اعلام اسامی محورهای مسدود شده کشور/مسافران از این 10 مسیر تردد نکنند


اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی ,محورهای مسدود شده

امروز دوشنبه پلیس راهور نیروی انتظامی برای محور های هفت استان کشور، بارش برف و برای محور های 10 استان مسدودی اعلام کرد.

 ایران آنلاین - براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، برای محورهای استان های آذربایجان شرقی (محورهای سراب -تبریز,اهر-تبریز و هشترود-زنجان)،آذربایجان غربی(محورهای ارومیه-مهاباد وتکاب -شاهین دژ)، قزوین(محور قزوین-رشت)،سمنان(محورهای شاهرود-آزادشهر,شاهرود-گرگان)،گلستان(محورهای توسکستان-شاهرود و خوش ییلاق)،کردستان(محورهای بیجار-سقز و دیواندره-بانه و ارتفاعات محورهای هراز-فیروزکوه و کندوان هم اکنون بارش برف گزارش شده است.

 

بر اساس این گزارش در محورهای استان های البرز،گیلان و سمنان(اکثر محورها)، آذربایجان شرقی(محور بناب - تبریز)،آذربایجان غربی(محور نقده)،خراسان رضوی(محورهای درگز-قوچان و باغچه-نیشابور)،اصفهان(محور سمیرم-گلپایگان)، شرق استان تهران(محورهای پردیس و دماوند) و کردستان(محورهای مریوان سنندج و سنندج-کردستان)، باران می بارد.

 

همچنین ارتفاعات استان اردبیل(اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محور شاهین دژ-تکاب)، خراسان رضوی(محورهای درگز-قوچان و باغچه-نیشابور)، زنجان(محور زنجان طارم و زنجان -دندی)، سمنان(محور سمنان-فیروزکوه)، همدان(همدان-کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد)و کردستان(محورهای سقز-بانه ,سنندج-دهکلان و دیواندره-بیجار) دارای مه گرفتگی است.

 

این گزارش افزود: باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره)دارای ترافیک است.

 

**محورهای مسدود:

پلیس راهور نیروی انتظامی در این گزارش اعلام کرد:محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز،پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه،اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد،شیراز-جهرم در استان فارس،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان ،امیدیه-دیلم در استان خوزستان مسدوداست.

 

بر اساس این گزارش به غیر از محورهای مسدودی که در این گزارش به آنها اشاره شده است، سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.