مسجد جامعی: با تحریم انتخابات کسی برنده نمی‌شود


اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,مسجد جامعی

احمدمسجد جامعی که به همراه محسن هاشمی سرلیست لیست امید در انتخابات شورای شهر پنجم شهر تهران است، مردم را به حضور هرچه گسترده تر در انتخابات روز جمعه دعوت کرد و گفت: در هیچ کجای دنیا کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند برنده نمی‌شوند.

 احمد مسجد جامعی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ ضمن تشویق مردم برای حضور در انتخابات روز جمعه، گفت: همه پای صندوق‌های رای بیایند تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات باشیم.

 

وی با بیان اینکه حضور هرچه گسترده تر در انتخابات و برگزاری باشکوه یک کار ملی است که همه علاقه‌مندان به ایران برای پرنشاط‌تر شدن فضای انتخابات در آن حضور جدی خواهند داشت، گفت: تلاش کنید تا دیگران هم به پای صندوق‌های رای بیایند چرا که در هیچ جای دنیا با تحریم انتخابات کسی برنده نمی‌شود. بلکه با مشارکت و حضور فعال در انتخابات می‌توان سرنوشت را تغییر داد.

 

سرلیست لیست امید با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات می‌توانند سرنوشت شهر تهران را نیز عوض کنند گفت: متاسفانه در شورای گذشته و مدیریت شهری هزینه‌هایی که باید صرف رشد تهران می‌شد،‌ صرف مقابله ملی می‌شد که این به ضرر تهران تمام شد و نتیجه آن شد که پول‌ها صرف تفاخر و تظاهر شد نه صرف بهبود کیفیت زندگی شهروندان.

 

وی بااشاره به لیست واحد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر پنجم با عنوان لیست "امید" گفت: این لیست برغم برخی انتقاداتی که نسبت به آن مطرح شد، تنها لیست مورد تایید آقایان خاتمی و روحانی است.

 

مسجدجامعی ضمن دعوت از شهروندان برای انتخاب و رای به "لیست امید" و حضور حداکثری اصلاح‌طلبان در شورای پنجم، در عین حال نسبت به لیست‌های جعلی که با سوءاستفاده از عنوان اصلاح‌طلبی در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده، هشدار داد.

 

سرلیست "امید" در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با حضور هرچه گسترده مردم در پای صندوق ‌های رای، علاوه بر تداوم فعالیت دولت آقای روحانی، در تهران نیز شورای کارآمدی داشته باشیم تا بتوانیم شهرداری پاسخگوی انتخاب کنیم.

 

اسامی نامزدهای اصلاح طلبان (لیست امید)

 

اسامی نامزدهای اصلاح طلبان (لیست امید) در تهران عبارتند از:

 

احمد مسجد جامعی، محسن هاشمی، بهاره آروین، علی اعطا، مرتضی الویری، شهربانو امانی، ابراهیم امینی، افشین حبیب زاده، محمدجواد حق شناس، ناهید خداکرمی، حسن خلیل آبادی، سید حسن رسولی، محمد سالاری، زهرا صدراعظم نوری، محمد علیخانی، الهام فخاری، مجید فراهانی، سید محمود میرلوحی، آرش میلانی، زهرا نژادبهرام و حجت نظری