ماجرای ماشین برقی‌ای که میرسلیم گفت روحانی سوار شد، اما از ژاپن وارد کردند


اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,ماشین برقی‌

ماشین برقی،‌ موضوع حاشیه ای مناظره سوم، به یکی از موضوعات داغ توئیتر بدل شد و جایگاه پنجم پرمخاطب ترین توئیت ۲۴ ساعت گذشته ایرانی ها را به خود اختصاص داد.

 یکی از بحث های فرعی در مناظره آخر انتخابات ریاست جمهوری، درباره علم و فناوری بود. هرچند موضوع مهمی است، اما آنقدر بحث های سیاسی و افشاگری ها حاشیه برای مناظره ایجاد کرد که موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه و شرکت های دانش بنیان به چشم نیامد.

 

اما یکی از سخنان مصطفی میرسلیم، واکنش توئیتری پررنگی داشت. او در جایی از مناظره گفت: خودرو برقی را بردیم آقای روحانی سوار شد بعد مجوز واردات از ژاپن داد!

 

اما جالب اینکه یکی از مدیران پروژه خودروی برقی که میرسلیم به آن اشاره کرد، با انتشار عکسی، واکنش سریعی به حرف‌های این نامزد انتخابات داشت.

 

محمدحسین انصاری در توئیتر نوشت: «این خودرو رو ما (#پاراکس_موتور) ساختیم و الان هم با حمایت دولت داره مراحل پلاک گذاری و راه اندازی خط تولید رو میگذرونه»

 

صبح امروز هم معصومه ابتکار نوشت: اين همان خودرو برقي است كه ميرسليم گفت رهايش كرديد، اينها قبلا هم با علم كردن فرد جاعلي كه مدعي اختراع خودرو برقي بود مدتها عليه من تبليغ كردند.

 

اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,ماشین برقی‌

 

 

 اخبار اقتصادی  -  خبر انلاین