عصبانیت کی‌روش از لو رفتن دعوت پرسپولیسی‌ها/ تاج به دردسر افتاد


اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,تمرین تیم ملی ایران

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر و چین در شرایطی قرار است اعلام شود که رسانه ای شدن خبر دعوت از پرسپولیسی ها باعث دلخوری سرمربی تیم ملی شده است.

به گزارش مهر، جنگ رسانه‌ای برانکو و کی‌روش و لجبازی سرمربی تیم ملی  و اعلام عدم دعوت از ملی پوشان پرسپولیس یکی از اصلی ترین سوژه‌ها در هفته‌های اخیر فوتبال ایران بود. اتفاقی که به احتمال زیاد با دعوت مجدد از ملی پوشان پرسپولیس ختم به خیر خواهد شد.

 

در روزهای گذشته رایزنی‌های زیادی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال و حتی شخص مهدی تاج در راستای حل این مشکل با کارلوس کی روش صورت گرفت. مذاکراتی که شواهد و قرائن نشان می‌دهد به ثمر نشسته و احتمال اعلام نام بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به تیم ملی را افزایش داده است.

 

براساس هماهنگی های صورت گرفته قرار نبوده خبر دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی تا زمان اعلام فهرست نهایی رسانه ای شود اما دوشنبه شب این خبر اعلام شد که باعث دلخوری کارلوس کی روش شده است. 

 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز که تلاش زیادی کرده تا بین برانکو و کی روش آشتی برقرار کند و مشکل بازیکنان پرسپولیس هم حل شود، از انتشار این خبر دلخور است و حالا باید تلاش کند تا مجددا کی روش را به شرایط عادی برگرداند.

 

کارلوس کی روش از اعلام خبر محرمانه فدراسیون فوتبال در رسانه ها گلایه دارد و این موضوع باعث عصبانیت وی شده است. به نظر می رسد رابطه نزدیکی که بین تاج و منبع اعلام این خبر باعث لو رفتن خبر شده و سرمربی تیم ملی را ناراحت کرده است.