امیر قطر ترور شده است یا ناپدید!؟


اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, امیر قطر

یک وبگاه فرانسویِ متخصص در امور قطر، از ناپدید شدن امیر قطر از زمان بروز بحران با کشورهای عربی خبرداد. 

به گزارش العالم ،  "قطر اینفو" که به مقام های رده بالای قطر نزدیک است و متخصص شناساندن این کشور به فرانسوی ها و کشورهای غربی است، به نقل از "آنتونیو امانییرا" مؤسس این وبگاه، دربارۀ شرایط مبهمِ ناپدید شدن "شیخ تمیم بن حمد" امیر قطر از زمان بروز تنش میان این کشور با کشورهای تحریم کنندۀ آن، ابراز نگرانی کرد و از وجود خبرهای تایید نشده مبنی بر در خطر بودنِ جان امیر قطر خبر داد.

 

این وبگاه، به تحلیل هایی که سرشار از نگرانی برای جان امیر قطر است، اشاره کرد و با بیان این که شیخ تمیم، یک هفته است که مشاهده نشده است، آخرین حضور علنی او را در بازدید از موزۀ ملی در دوحه دانست که در این بازدید، خواهرش "شیخه میاسه" او را همراهی می کرد. این بازدید را رسانه های رسمی قطر، با چند ساعت تأخیر، منتشر کردند.

 

در این وبگاه آمده است: پس از بازدید از موزه، امیر قطر، در یکی از مراکز فرماندهی محرمانه در دوحه ناپدید شد و از آن تاریخ هیچ کس نمی داند شیخ تمیم کجاست.

 

با ناپدید شدن شیخ تمیم، ده ها تن از عناصر وابسته به گارد امیر قطر، از بیم ترور شدن او، در چندین منطقه از این کشور پراکنده شدند و به موازات آن به نیروهای ترکیه که در دوحۀ قطر مستقر هستند، آماده باش اعلام شد.

 

به موازات نیروهای گارد امیر قطر و نیروهای ترکیه، شمار دیگری از نیروهای امنیتی سری نیز در قطر پراکنده شدند که هیچ کس ملیت یا هویت آن ها را نمی داند.